Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze is van één van me beste vrienden geweest (makkelijkste omschrijving, lang verhaal ), toen hij in Afghanistan zat (marinier) heb ik de auto gedeeltelijk gedemonteerd en opgebouwd. Hij werd toen gespoten en er is een andere motor in gehangen, TT blok. Inmiddels heeft een andere vriend van me de auto overgenomen. Het ombouwen ect heb ik wel een beetje gehad, maar blijft wel leuk om te zien
nieuw spul voor de civic
distributsieriem
waterpomp
bougies
pakkingset voor gehele motor
oliefilter
5 liter 5w40 valvoline full synthetische olie (80 euro )
Nokkenas opmaat
Race katalysator
nieuwe voorlip
nieuwe luchtfilter
15inchers witgespoten + nieuwe bandjes.
dag 1.4k
Zaterdag en zondag alles inbouwen/ombouwen/rijden !
Dit weekend dat dus gedaan ! pics spreken voor zich
Ik doe ook alles zelf, lekker simpel en 2 daagjes werk.
Maandag komt voorlip + luchtfilter binnen, ik hoop woensdag middag de auto kompleet af te hebben in de "zomer modus" daarna gaan we deze zomer gewoon lekker rondcruisen en waarschijnlijk die nieuwe lip kapot rijden ivm dat de auto NOG eens 3cm omlaag gaat dus we zal een kleine 3 cm overhebben op het laagste punt
Lol, zoals je merk sta ik kwa internet activiteit op 0 haha ik heb al bijna 1 maand geen internet, aleen bij me schoon ouders en via me HTC desire hd kan ik het een beetje bijhouden maar hoegroot dat scherm van die desire hd ook mag zijn forums bijhouden is en blijft moeilijk.
Ik hoop tegen maandag/dinsdag internet thuis te hebben! ik mis ook het black opssen en vooral het hobbyen aan me pc, die nu ook kapot is door een lekage van mijn splinternieuwe supreme LTx, dus 2x 5870 en mobo waarsch dood
en ik heb inderdaad gemerkt dat je nogal stil was qua internet activiteit.. ik had ook al wat gehoord qua internet bij jouw thuis.. hopen dat het snel gefixt is en je weer veel nieuwe updates kan leveren..
En het gamen kan je missen.. maar ons mis je natuurlijk het meest he
Hopelijk krijg je later weer zin in pc/modding enzo.. want jouw creativiteit liet mij met een mond vol tanden staan (zo zijn er meer modders waar ik dat bij heb )
ik zal het opsommen voor je wat er is gebeurt in het afgelopen jaar,
Inlaat veranderd van downflow naar sideflow.
Chip opmaat (die nu weer aangepast kan worden door die nokkenasopmaat)
Nokkenas op maat (meer koppel, toerenbereik acceptabeler)
RVS spaghettie spuitstuk.
RVS race kat vervanger.
RVS middenpijp + middendemper "free-flow"
RVS eindemper "free-flow"
Ik zal een kleine 140 pk hebben, dit blokje valt nu onder volledig NA build (standaart 75 pk)