Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ewel, heb vanavond het Hele topic gelezen, en nu kies je ervoor om op de zwarte civic de motor volledig standaard te tunen.., of was hij gewoon standaard? xD
Kop is een VTEC-E kop met een normale kleppendeksel.
Spec list:
Mini-E
D16 kop met een geslepen nokkenas,
Onderblok, heeft een blokguard gekregen + nieuwe zuigerveren, retour leiding turbo.
Intake, van mono injectie naar multipoint(zoals eerder te zien in dit topic bij de groene civic)
Exhaust, XS tuning 4to1 is plug and play for the turbo !
Morgen keuring en daarna komen de leukste dingen voor ons pas !
Lol kenny wees jij blij dat iris je carterpan niet molt.
Vriend van me maakt er 4 in 2 maanden kapot
Echt verschrikkelijk zo'n turbo dieseltje man , Trek je op versnel je stuitert je wagen en sla je je carter tegen het asfalt
Dan is het denk ik tijd om fatsoenlijke dempers te monteren en anders is het gewoon een prutser
Om eerlijk heeft geen van mijn kameraden met hun verlaagde Polo's/Golf/Civic's hun carterpan of iets dergelijks eraf gereden.
Zag d'r echter 2 weken geleden wel eentje staan na een drempel met een leuk spoortje achter zich
HAHAHA zei ik toen en reed gewoon verder in m'n "4x4" NOOOOOOOB!!