• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jack in the box

Update: Case is binnen!

Vroem vroem, ting dong! Daar is de postbode met dat leuke pda handtekening dingetje die mij ondertussen bij naam en toe naam kent, paspoort voor identificatie is niet nodig. Meteen in de keuken neergezet en eerst de vracht papieren bekeken. Schijnbaar hebben ze in Amsterdam bij de douane het Noors vertaald naar ‘defect meubel cabinet’ en er staat een grote stempel belastingvrij op. Dit was even een mogelijke nachtmerrie omdat Noorwegen niet lid blijkt te zijn van de EU, iets waar ik totaal niet bij stil had gestaan. De waarde is 150 euro (en volgens mij mocht je tot 150 euro gratis invoeren) en ik heb daarvan de helft aan verzendkosten :p

De Kast

2mcivxl.jpg

Oeh de doos, let’s open it :D

29bhhlf.jpg

Jaja, nog een doos, naturel bruin maar dat had ik ook niet anders verwacht.

10si3up.jpg

Netjes verpakt!

4g0n45.jpg

Aan de achterkant kun je een mooi fijn mazig 120mm rooster zien, dit had de originele PC-6070 niet!

2jcg5js.jpg

Grappig genoeg is de handleiding in het Engels en niet Noors, maar nergens het woordje Lian Li te bekennen, het is ook dan een OEM case. Daarom zit er ook geen Lian Li casebadge op en geen Lian Li reclame A4 bij zoals je altijd krijgt normaal.

1zwnbwh.jpg

En het deurtje open, wel erg zwart zo maar daar komt dus verandering in. De USB poorten lijken een wat andere constructie te hebben dus ik moet voor USB3 daar wat op verzinnen nog.

2a9y8vl.jpg

Deze logo’s hadden voor mij niet gehoeven maar heel storend vind ik ze nu ook nog niet meteen. Met je nagel heb je het er volgens mij zo afgekrabd.

f53cm1.jpg

Jakkie bah gaten in het sidepanel, daar moet dus nog een ander voor in de plaats komen. Dus het is toch de v4 en niet de v3 die ik gekregen heb, op de doos stond ook de v2 van deze speciale editie.

29gjy2b.jpg

Het HD rekje is de variant met rubberen ophanging, dit had de originele versie ook niet.

23jnvvd.jpg

Zelfs geen Lian Li casefans! Deze blijken heel stil te zijn en bij nader onderzoek waarschijnlijk zwarte versies van de oranje Nexus die heel erg stil zijn. Wellicht houd ik deze fans zelfs wel aan.

28jgv7n.jpg

Voor gemeten dat ik boven de fan bijna 14mm de ruimte heb, dus kan er eventueel een 140mm exemplaar in kwijt wat ik oorspronkelijk ooit van plan was. De schuifmaat is aardig oud, een RVS ding uit de jaren 70 maar hij is nog prima. Als je er een beetje handig mee bent kun je op een tiende van een cm nauwkeurig aflezen en op de honderdste een schatting doen. Pas als deze ooit kapot gaat koop ik zo’n digitale :p

308ck0o.jpg

En als laatste de pootjes, deze had de originele versie ook al niet! Een welkome upgrade en in het zwart/zilver gedachte passen ze perfect.

Verder

Het is dan wel geen case review maar ik kan zeggen de omgerekende 150-160 euro dat hij kost is hij dik en dubbel waard. Als ik kijk naar vergelijkbare kasten voor dat geld dan heeft deze net wat meer beter afgewerkte details. Ook die 3 fans zijn los een 10tje per stuk en dat fijn mazig gaas achterop is mij bij andere Lian Li’s nooit opgevallen en kan ik zo vlug ook niet terug vinden. Hij straalt gewoon kwaliteit uit en het is aan alles te merken. Ben zo blij dat hij nu hier staat, nu de vraag waar ga ik die 3 gaten zagen.

Kleine update: Er kwam een verhuizing tussendoor! Zit nu in een mooie studio met meer ruimte om te klussen en dichter bij mijn studie op een toplocatie! Wel blij ermee maar jammer dat het project even op een laag pitje stond, daar zal binnenkort wel wat aan gebeuren. Had al wat foto's geschoten van het modden zelf en die probeer ik komende week een keer te posten als het meeste uitgepakt is.

Tussendoortje: De radio fixen

Nu was ik al draadloos met het internet verbonden dankzij een mooi converter kaartje maar bluetooth ging nog via zo'n usb stokje.
Dit was een tijdelijke oplossing omdat veel van deze adapters in Mac Os je PC niet uit stand-by kunnen halen maar erger nog kan verhinderen.
Tijdens het gebruik van dat usb stokje viel mij op dat aluminium het signaal tegen houdt en nog behoorlijk ook wat natuurlijk niet anders is.
Het eigenlijke idee was om de Apple module te "verstoppen" in de onderste steun van de deur.

Dit zette mij tot nadenken en kreeg een geniale ingeving na het beter bekijken van de bluetooth module van Apple;
Deze oude bluetooth module van een kapotte MacBook die ik voor 16 USD incl. verzenden van ebay trok had een antennetje wat hem al beter maakt dan de meeste usb stukjes, maar deze had dus ook nog een pigtail connector zoals mini pci-e kaartjes gebruiken!
Laat mijn adapter nu 3 antennes hebben en mijn gekozen netwerk kaartje er maar 2... 1 + 1 = 2! (in dit geval 2 + 1 = 3 :p)

De converter

De converter met een Atheros 300N kaartje erin, toevallig van Apple omdat deze op ebay niks duurder waren dan een zelfde chipset.

De module

Deze jongen meet amper 1 bij 2 cm, de foto is wat vaag maar rechts zie je de pigtail

De accu

Een autoradio kan niet zonder spanning en deze bluetooth radio ook niet!
Nu wilt alleen het geval dat hij de 5V van USB niet lekker vind en liever een stabiele 3,3V input heeft.
Veel mensen op internet hadden met deze module van maar 5USD incl. shopping (!) erg goede ervaringen.
Nu had ik zelf wel iets kunnen solderen maar voor dat geld ga ik niet eens een schema zoeken.
Op de achterkant zie je dubbelzijdige tape die ik nog in een verhuisdoos tegen kwam die ik eerder al op maat gesneden had.

Lekker plakken!

Een reepje aan de zijkant wat afgeknipt moest worden hergebruikt voor onder de module.
Al deze tape lijdt nog ergens naar maar dat zie je verder op wel, het idee is om het mooi weg te werken.

Strippen!

Helaas geen stripper deze keer maar het betere stripwerk; de kabeltjes gereed maken.
Was van plan heatshrink te gebruiken, vind dat nou geniaal spul.

Hoe universeel is USB?

Met Lego kun je alles maken... oh nee met USB! Bij elk mobo krijg je wel van die pci brackets met 2 of 4 poorten erop, deze vond ik rondslingeren in mijn doos.
De bracket eraf geknipt, aan een kant de vieze grijze kabel gestript en de andere kant voorzichtig van de connector verwijderen.

Bouwen maar!

De onderdelen bouwden als Lego stenen een huis; het resultaat!
Zoals je ziet was de achterkant kaal, vrij van chips en daar voelen de onderdelen zich prima thuis.
Verder past het nog prima in het bovenste PCI-e x1 slot dus ben niet 2 sloten kwijt!
Helaas wat heatshrink vergeten tussen de module en de kabel, niet meer bij stilgestaan zoals ik wel heb gedaan bij de spanning.
En ik moet nog een keer wat Heatshrink kopen in een wat grotere maat omdat 4 kabels net niet paste maar dat komt nog wel.

It's alive, alive!

En het spulletje wordt herkent en werkt en hij denkt dat het een echte Apple is ook zoals je ziet.
Wat valt er verder over te zeggen, de muis kan de PC uit stand-by halen zonder problemen.
Verder werkt de muis veel vloeiender dan met dat kleine rotstikkie, gewoon super!
Met draadloze muizen, ook de Logitech RF muis die ik zolang gebruikte, had ik wel eens dat hij even "hikte".
Met deze oplossing is daarvan geen sprake en het werkt net zo vloeiend als de enige game muis die ik ooit had;
Jaren terug had ik een Logitech MX700, een van de fijnste muizen ooit gemaakt die mijn ouders na 9 jaar (!) nog altijd gebruiken, waar ik van die plakkertjes onder had die mensen ook onder hun Razer Boomslang (bestaan die nog?) hadden destijds en daar doet het vloeiende gedrag mij aan denken.
Dit "gedrag" past prima binnen het gedachtegoed van de mod en beter gaat het dan ook echt niet meer worden!

Die staan overal op ebay voor iets tot een tientje.
Best handige dingen, pigtails kunnen wat stug zijn en die heb ik dan ook vervangen met wat flexibelere.
Ik zei ook kunnen, want koop ze daar wel eens vaker en heb korte, lange, stugge en normale pigtails gehad.
Maar je kunt zo een kaartje bouwen voor 20-25 euro waar je in de winkel het dubbele voor betaald en dan weet je nog niet eens welke chipset je hebt.

Update: Het modden deeltje 1

Al een tijd niks geüpdatet en met een reden; de studie liep niet lekker en een aantal zeer zware beslissingen moeten maken. Nu was de studie de voornaamste reden waarom ik een behoorlijke pc nodig had naast mijn laptop maar ik zorg er wel voor dat ik de studie snel weer op pak.

Hoe dan ook ik heb tussen 26 november en 3 oktober ergens al het voorbereidende werk gedaan, en deze foto’s wilde ik jullie niet onthouden! Zoals jullie onderhand wel weten ben ik een fan van de Classic Lian Li kasten en hij wordt om die reden zoals eerder was aangegeven ook niet uitbundig gemod; ik wil het karakter van de originele kast behouden. Dat mag ook wel want dit is waarschijnlijk op de zilver kleurige versie van deze kast na de zeldzaamste kast in de geschiedenis van Lian Li.

Strippen!

2463s7r.jpg

Ja hij moest bloot tot op het aluminium! Dit is bij mijn ouders thuis buiten, beetje regenachtig weer maar het ging helaas niet anders. Over enkele dagen zou ik verhuizen en had weinig tijd meer daarom, immers was een werkende pc in een kast absoluut noodzakelijk. Uiteindelijk is van dat in de kast bouwen weinig gekomen tot januari 2012 na de tentamens.

Hakkûh en Zagûh!

r2p2kl.jpg

Natuurlijk gaan we niet zo maar zagen en hakken, alles werd precies vastgelegd met een stift die zo met een natte vinger van het alu af te krijgen is, een geodriehoek en een pneumatische centerpunch. Die laatste kan ik iedereen echt aanbevelen; 2x drukken en je hebt een mooi putje.

2rco779.jpg

Met een circelzaag had ik zo de contouren voor het cpu-plate gat. Door dit gat zouden later ook de 4 pins 12V cpu kabel gaan en de cpu fan kabel met de Corsair Hydro erop aangesloten op de zalman fanmate. Mijn mod draait nu dus al maanden zo heerlijk stil en is dus absoluut stabiel te noemen. Dit is de beste mod die je kunt doen aan je hydro.

2zsu4c2.jpg

Meteen de gaten voor de rest van de kabels weg te werken achter de mobo tray. Deze zijn afgezet met originele u-channel trim welke ik nog over had van een oude Lian Li. Links kun je nog net zien dat de cpu-plate gat ook al gedaan is maar wat schuin; Dat komt omdat ik niet langer de lintzaag tot mijn beschikking meer had en het met een handzaag moest doen. Dit heb ik later mooi bijgevijld zodat je toch een mooi en niet scherp resultaat over houdt.

33eikg5.jpg

Met deze foto ben ik het minst tevreden; gemaakt in de avond en helaas zijn phone cams daar niet goed in. Inmiddels een leuke oude cam uit 2003 gekregen welke prima voldoet, maar helaas geen SD kaartje te vinden tot op heden hier in de stad; dat is allemaal SDHC. Anyways het is mooi bijgevijld hier alleen onder loopt de rand wat schuin doordat ik daar begonnen ben met zagen. Uiteindelijk zie je hier niks van gelukkig.

Rekje slopen...

v5cndy.jpg

Nou wat is hier zo bijzonder aan zal je je afvragen? Nou in plaats van gepopt is het rekje in mijn kast geschroefd! De schroefjes heb ik hier netjes terug gedaan om ze niet te verliezen. Een reden was om een betere airflow te krijgen….

iddv20.jpg

… de andere reden is om wellicht hier ooit een pomp neer te zetten voor water koeling. Helaas laat het budget dat niet toe maar er zijn genoeg mogelijkheden hier om de pomp vast te zetten en een 120 rad past voor prima. Helaas ben je zo 4 a 5 honderd euro verder en aangezien je het van buiten toch niet ziet (window is een taboe woord hier) laat ik het ook voorlopig zo. De andere reden is dat ik mogelijk eerst een VFD in een bay wil zoiets als de aquaero maar dan anders wellicht, de huidige voldoen niet helemaal aan mijn wensen.

Rubbertjes...

2qmkhso.jpg

De fans die erin komen later wil ik natuurlijk zo stil mogelijk hebben. Nu ik een ander hd rekje gebruik en de oud niet gebruik had ik veel rubbertjes over waarmee normaal de trillingen van hd’s teruggebracht worden. Maar dat werkt natuurlijk ook voor fans was mijn gedachten! Dus de gaten zowel voor als achter uitgeboord en ze erin gestopt. Heb het met een decibel meter geprobeerd na te meten maar het verschil is verwaarloosbaar voor de rpm’s die ik draai (700-1100). Leuk is verder in te zien dat Lian Li waarschijnlijk standaard fronts heeft liggen; je ziet uitsparingen en gaten voor diverse andere types; de rechthoekige gaten langs de fan voor een fanfilter, onder gaten voor de frontports en het kliksysteem voor de frontpanel, en de power/reset knoppen en leds zitten ook op een andere plaats. Wat je niet kan zien op deze foto zijn de gaten bij de 5,25” bays voor optical bezels; de oorspronkelijke PC-6070 had deze niet want in die tijd had je plakbezels.

Return of the casebadge!

sosltf.jpg

Jeah baby! De case is niet langer anoniem, de PC-6070 blijft echt de enige case die ik ken zonder casebadge, zelfs de v1 en de v1 plus. Uiteindelijk heeft de casebadge me 8 euro gekost, een prima prijs. Onder zie je nog de nep carbon look , deze ben ik toch wel gaan waarderen over de afgelopen tijd maar dat neemt niet weg dat het er wel erg nep uit ziet. Ook zie je de 2 USB poorten die ik wilde vervangen voor USB3 exemplaren. Nu blijkt dit geen standaard plate te zijn zoals de andere die je kan nabestellen, dus gaan we er eens over denken hoe hard we USB3 nu even echt nodig hebben voorlopig.

Wat rest nog?

Nu is hij bijna af, maar nog niet helemaal! Helaas mistte ik donderdag het pakketje van HF en kan het pas maandag ergens ophalen terwijl ik graag dit weekend het een en het ander had gedaan. Helaas heb ik de power- en resetknop van Lian Li nog niet te pakken weten te krijgen los, echt als iemand mij daarmee kan helpen...

Gelukkig heb ik nu een echte digicam (hoewel nog geen passend SD kaartje zonder SDHC) en dan moet ik nu ook eindelijk wat fatsoenlijke foto’s kunnen schieten.

De setup draait nu prima; zelfs stabiel met een overclock(je) op zowel de cpu als gpu; want ja een performance PC met een 2600k moet je natuurlijk toch niet standaard laten draaien!

Laatst bewerkt:
Update: Het modden deeltje 2

En eindelijk; ik heb een betere fotocamera :D
Ding is uit 2003 ofzo maar met een zeer goede lens, je ziet het er niet aan af dat hij zo oud is.
Daarom een 16 tal foto's geselecteerd voor de log, dus laten we snel verder gaan.

Weer een pakketje... van Freddy dit keer!

2hqz30i.jpg

Als eerste moest dat ding maar eens stil zijn, en dat was nog een heel gezoek;
Er zijn massa's gfx koelers die prima op de x7xx serie van ati passen, genoeg voor de x9xx, maar mijn 6870 was een beetje een ramp.
Gelid kende ik wel, had er al een verloop stekkertje pas van gekocht en eerder al eens een 1u cpu koeler voor een itx plankje.
Spul zag er goed uit en prima kwaliteit... op het eerste gezicht... maar daarover meer later.

Wat zien we allemaal?
- Gelid dualfan graka koeler
- Lian Li pci bracket rekje
- 4 Pin graka fan connector to normal 4 pin fan connector (had ik al besteld, niet bij Freddy)
- Enkele gesleevde fan splitters (voor een andere build voor iemand, ik moet ook centjes verdienen :p)
- Schoonmaak prut voor de core, had ik niks meer van staan.
- En de befaamde lolly :p

Slopûh!

1oqhqc.jpg

Bye bye relatieve luidruchtige koeler, hallo... wacht dit is geen Jumbo reclame.... hakkûh... en slopûh! "/me zet jaren 90 deuntje op"

351wq46.jpg

Nadat de koeler eraf was de core mooi schoongemaakt met de prut, wat zat daar een zooi op zeg. Niet alleen flink naast de koeler maar ook nog eens te veel... jakkes. De pads er ook gelijk afgehaald, bleven lekker op de chips plakken.

24v4p09.jpg

En het resultaat... had de belichting nog niet echt door van dat toestel op deze foto :p
Uiteindelijk heb ik de boel maar op een fanmate gezet, onder windows doet hij mooi aan PWM maar onder OSX niet, ouch. Plus de heatsinks flikkeren steeds opnieuw af van de graka... dat gaan we nog verhelpen met de volgende bestelling. Geheel moet het straks ff een maandje of 2 uithouden maar want dit moet anders... zeg nog niet te veel maar er komt vakantie geld aan... en verleden jaar was dat de step up naar mijn PC... dit jaar naar iets anders.

Draaien draaien draaien in het rond...

r0yr09.jpg

Wat Plextor drives die k hier heb :p

- Links de beste DVD-RW ooit gemaakt en de laatste met een binnenwerk uit de plextor fabriek; de PX-760SA!
- In het midden... een Slot-in DVD-RW die ooit in mijn mediacenter zat. Geen slecht ding maar hij haalt het niet bij de 760.
- Rechts mijn nieuwe, PX-B940SA, ofwel een BD-RE (herschrijfbare blu-ray drive)

Kon die laatste leuk overkopen en heb ook niet lang getwijfeld. Zeker omdat OSX nu ook blu-rays kan afspelen (minus het originele menu) was het in combinatie met de prijs een no-brainer. Kwa functies op firmware niveau haalt hij het niet bij de 760 maarja wat wil je ook.

k51rtj.jpg

Mooi he :p, en dan heb ik nog enkele IDE en SCSI drives van plextor, iets uit het verleden met heel veel cd's fikken :+
Overigens over dat laatste... vrienden die er destijds mee doorgegaan zijn (en het grootschaliger deden) die zijn ooit eens opgepakt in 1998 ofzo en hebben een boete gehad van anderhalve ton Guldens... sprak er onlangs eentje en die heeft nu pas weer de boel op de rails... ouch.

10rv5ox.jpg

Links en rechts de mounting holes voor de optical bezel... de originele 6070 die ik pas zag had dit niet. Volgens mij is dat redelijk uniek. Zaten deze er niet in zoals ik eerder eens aangaf had ik gaatjes getapt hier.

66lyyo.jpg

Je ziet hier goed dat de case hier nooit voor bedoeld is geweest... ik zit met een verschil van 1 a 2mm... opgelost met 2 stukjes papier.
Meteen de bezel nieuwe stijl toegepast, de oude zien we later nog terug.

Na slopen komt opruimen

by9sk.jpg

Hier zien we mijn cablemanagement wat beter. Boven voor de voeding heb ik ook mooi een gat zitten om de kabels naar achter weg te werken. Voorlopig gelukt maar ook dit gaat nog gedeeltelijk anders omdat er nog heel wat spul bij komt ;)

a3ldza.jpg

De binnenkant :D
De fanmates zijn goed weggewerkt... de bovenste regelt de front fan, de onderste nu de pomp.
De pomp moet nog gesleeved worden, all out of heatshrink :'(
De wlan/bluetooth module idem dito...
Van de rad is nu de fan vervangen door een Noctua, scheelt ook weer wat.
Hoewel dit niet de mooiste fans zijn vind je niet vlug stillere op hogere rpms, op 900 rpm onderscheiden ze zich niet echt, helaas voor mij.

x0p7w6.jpg

En wat een plaatje! Hier doen we het voor!
Gewoon de karakter van de kast is behouden, en er is wat toegevoegd.
Het logo steekt mooi af tegen het mat zwarte van de kast, de bezels en knoppen doen denken aan verchroomde trim.
Aan dit plaatje gaat weinig meer veranderen, al twijfel ik over de volgende gadget;

CR-26-b.jpg

Hier haal ik dan alle tekst van weg met wat ammoniak ofzo.
De twijfel bestaat uit niet al te vaak gebruiken vs looks vs kabelzooi...

Upgrade achterkant

1eqs7n.jpg

Op een stuk papier de maten overnemen, en van daar eens verder kijken wat we ermee gaan doen.
Het blijkt dat de gaten van de sidefan niet overeen komen met de PCI holder... een redelijke faal vind ik persoonlijk.

o1xua.jpg

Even een mooi plaatje van de achterkant... de wlan antenne's zijn nu in mijn nieuwe kamer niet heel erg nodig meer, maar altijd handig om vlug internet te delen met mijn laptop of voor bezoekers :)
De linker antenne is voor bluetooth, wat een killercombo is dat zeg.
Bij de rad zie je dat ik hd schroeven gebruikt heb ivm de schroefdraad, want ja daar zitten nu ook de rubber grommets achter die oorspronkelijk bedoeld waren voor hd's.

2zhmcjt.jpg

Hier ff de boel uitgemeten om uit te vogelen hoe het nu echt zat.
Conclusie; rare maten (inches?), oneven spacing en waar zijn die 6 palletjes links goed voor?
Oplossing; die gare palletjes ga ik wegknippen en opschuren, de buitenste gaatjes onder en boven ga ik gebruiken voor montage. Helaas is de boormachine nog niet deze kant op gekomen en heb ik mijn schuurpapier nog niet gevonden in mijn verhuisdozen.

FF dimmen ja?

zv3a5c.jpg

Ik heb de kast op werkhoogte op mijn bureau staan en als je deze leds kent... ze zijn fel en doen pijn aan je ogen.
Nu wilde ik er wat aan doen zonder al te gekke dingen te doen.
Een potmeter werkt niet echt op leds... en vond ik te ingrijpend...
Plexi kun je frosten en dat was het volgende idee... dan heb je diffuus licht... maar het lijkt wel glas te zijn wat ze gebruikt hebben...
Soms staat de oplossing letterlijk voor je neus... ik zag de matte plakband, probeerde wat en voilà opgelost!
Dit kan ik iedereen echt aanbevelen, en je led wordt iets dieper blauw van kleur wat ook nog eens mooier is!

Wat een topserie die PC-60

e152l1.jpg

Dit is de ultieme uitwerking van de PC-60, de PC-7 (plus)!
Weg removable motherboard tray (like I care) maar hallo 120mm front en exhaust!
Dit schatje gevonden op een korte afstand van waar ik woonde tot voorkort (en nu moest ik het halve land ervoor door).
Hij moet wel wat worden opgeknapt; schoongemaakt want de filters waren gemaakt van stofzuigerzakken en erop geplakt.
Het klepje voor ligt eraf, en boven de top bar is beschadigd, dus daar heb ik een nieuwe front panel voor nodig, en de front filter is er niet meer :'(.
De reset knop is wat beschadigd (like usual), de top panel wat, maar voor de rest in letterlijk nieuwstaat;
Binnenkant slechts 1x gemonteerd en je ziet geen sporen, sidepanels als nieuw, frontpanel als nieuw incl. beschermfolie op casebadge, bezels onbeschadigd en all accounted for, folders waren er nog, alle thumbscrews.... hoe zeldzaam is dat!
Wil me echt gaan toeleggen op PC-60 en afgeleide in geheel en onderdelen, zodat mensen ook voor weinig bij mij hun case kunnen opknappen. In het filmpje welke eerder gepost is werd ook mooi de kracht van deze case verwoord. Het blijven gewoon klassiekers en zo links en rechts zie ik ze na jaren trouwe dienst gewoon nog steeds dienst doen en... they don't look a day old!
Dus mocht iemand nog scratch PC-60's hebben staan of onderdelen hoor ik het ook graag :)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Jack van Egmond Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
V PowerColor POWER JACK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Issieee Jack erin afgebroken :( Problemen & Oplossingen 7
Jason CableMod Aztec Cable Box - Rood of Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers - Arterial Dual 560mm Water-Box HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason CableMod Cable Box - AZTEC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
bundymania [Bundymania User Review] UGOOS UT4 Android Media TV Box (GER) HighFlow Product Reviews 0
Slader Clear-box Gallery & Build Logs 22
Aequitis StrikeZero's LAN BOX Gallery & Build Logs 8
K Volwaardige 5,25" bay voor Lan Gear Da Box Cases en Modding 1
thiesggb LAN GEAR DA BOX update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
yamaha_R1 Custom "Water-Box" build - advice plz Advies Waterkoeling Setup 12
Zwelgje Icy box ib-553ssk HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Impulse Pandora's Mini Box Gallery & Build Logs 9
LightStar [VERKOCHT] Fritz!Box Fon Wlan 7170 Verkocht 2
Sw333t [VERKOCHT] Icy Box IB-290StUSD-B 2,5 SATA - USB2.0 - eSATA met 120gb 2,5" sata hdd Verkocht 4
Besje [Waterkoeling] mATX, Rampage 3 Gene, 6950 CrossFire, Da Box Blackheart Advies Waterkoeling Setup 9
D The Black Box. Gallery & Build Logs 321
Source The Dutch Box Algemene Discussies 24
Sw333t Icy Box IB-290StUSD-B 2,5" SATA, USB2.0,eSATA, bay HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Sw333t 2x Innovatek HDD box 5,25" (voor 3,5" hdd) Verkocht 10
M.I.K.E.Y ICY BOX 2x 2.5 SATA HDD or SSD in 1x 3.5 bay HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
w4rlock Lan Gear Da Box 100 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Brutus Project Small Box Gallery & Build Logs 0
D Watercool Silentstar DDC-Box HighFlow Product Suggesties en Nieuws 17
dopestuff vergroten van de privé berichten box HighFlow Forum 2
stravinski what's in the box? Nieuws en Sport 12
Freddy Scythe Kama Bay Speakers Boom Box Hardware & Software 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan