Luculenus
New member
Hey mede highflowmembers ,
Nu ik wat ouder ben en wat bijbaantjes heb, heb ik eindelijk genoeg geld over om mijn 6 jaar oude PC het raam uit te gooien en deze te upgraden. Ik ben van plan het gelijk goed te doen en een x79 systeem te bouwen, en daar hoort natuurlijk wel een watercool setje bij. Alleen ga ik nu voor het eerst een watercool systeem aanbrengen en ik zou graag nog wat advies willen hebben over de gekozen producten van mij.
Ik ben nu in het bezit van een:
Corsair 800D
AX1200
2x Samsung SSD 830 Serie 128GB RAID.
2x Gigabyte triple OC hd6870 crossfire. ( deze gaan weg en krijgen een dikke upgrade als de 7xxx series uitkomen of 6xx )
Rest doet er niet toe want mijn core duo is niemand in geintereseerd
Ik ben nu op volle smart aan het wachten op een:
3930K
Asus rampage IV extreme
Corsair 1866 Mhz 32GB werkgeheugen
Als het goed is heb ik alles deze week of anders volgende week binnen.
Maar nu waarom het allemaal om gaat op dit forum het watercool setje!
Ik ben al wat wezen vergelijken en samenstellen en ben op dit uit gekomen
http://highflow.nl/index.php?dispatch=cartlists.details&list_id=4117
Zoals ik al eerder zei er komen straks 2 videokaarten bij die ik redelijk ga overclocken. Ook wil ik een hoge overclock aan mijn 3930k geven. Is dit allemaal goed genoeg om straks mijn systeem cool te houden? Heel misschien doe ik ook nog 2 waterblocks op mijn werkgeheugen maar dat weet ik niet zeker.
Ook weet ik totaal niet welke fan ik zal nemen. Ik hou erg van stil maar tijdens het gamen/benchmarken hou ik weer van prestatie en maakt geluid niet echt uit omdat dat toch wordt overmeesterd door de geluidsinstallatie.
169 casefans vergelijkingstest | Hardware.Info Nederland
Alvast bedankt voor de mensen die de moeite willen nemen om mij te helpen!!!!
:007:
Groetjes,
Roy
Nu ik wat ouder ben en wat bijbaantjes heb, heb ik eindelijk genoeg geld over om mijn 6 jaar oude PC het raam uit te gooien en deze te upgraden. Ik ben van plan het gelijk goed te doen en een x79 systeem te bouwen, en daar hoort natuurlijk wel een watercool setje bij. Alleen ga ik nu voor het eerst een watercool systeem aanbrengen en ik zou graag nog wat advies willen hebben over de gekozen producten van mij.
Ik ben nu in het bezit van een:
Corsair 800D
AX1200
2x Samsung SSD 830 Serie 128GB RAID.
2x Gigabyte triple OC hd6870 crossfire. ( deze gaan weg en krijgen een dikke upgrade als de 7xxx series uitkomen of 6xx )
Rest doet er niet toe want mijn core duo is niemand in geintereseerd
Ik ben nu op volle smart aan het wachten op een:
3930K
Asus rampage IV extreme
Corsair 1866 Mhz 32GB werkgeheugen
Als het goed is heb ik alles deze week of anders volgende week binnen.
Maar nu waarom het allemaal om gaat op dit forum het watercool setje!
Ik ben al wat wezen vergelijken en samenstellen en ben op dit uit gekomen
http://highflow.nl/index.php?dispatch=cartlists.details&list_id=4117
Zoals ik al eerder zei er komen straks 2 videokaarten bij die ik redelijk ga overclocken. Ook wil ik een hoge overclock aan mijn 3930k geven. Is dit allemaal goed genoeg om straks mijn systeem cool te houden? Heel misschien doe ik ook nog 2 waterblocks op mijn werkgeheugen maar dat weet ik niet zeker.
Ook weet ik totaal niet welke fan ik zal nemen. Ik hou erg van stil maar tijdens het gamen/benchmarken hou ik weer van prestatie en maakt geluid niet echt uit omdat dat toch wordt overmeesterd door de geluidsinstallatie.
169 casefans vergelijkingstest | Hardware.Info Nederland
Alvast bedankt voor de mensen die de moeite willen nemen om mij te helpen!!!!
:007:
Groetjes,
Roy
Laatst bewerkt: