Quadcore Low and Slow ... 7 november 2009 #1 voor degene die t leuk vinden , kwam ik wat filmpjes tegen zo word de laing pomp gemaakt zo word de DDC tops gemaakt zo worden de cpu's gemaakt circuit boards aquastream ATI grafische kaart Seagate HDD vond t zelf wel grappig om te zien Laatst bewerkt door een moderator: 22 augustus 2010
voor degene die t leuk vinden , kwam ik wat filmpjes tegen zo word de laing pomp gemaakt zo word de DDC tops gemaakt zo worden de cpu's gemaakt circuit boards aquastream ATI grafische kaart Seagate HDD vond t zelf wel grappig om te zien
aadje93 Member 4 april 2010 #4 is die aqau box niet erg klein?, geef mij maar een mooi dualbay reservoirtje waar me laing pompje onder kan hangen
is die aqau box niet erg klein?, geef mij maar een mooi dualbay reservoirtje waar me laing pompje onder kan hangen
coolfris Moderator Forumleiding 12 april 2010 #5 In de chatbox kwam dopestuff :023: met een filmpje over hoe een radiator gemaakt wordt: Laatst bewerkt: 22 augustus 2010
aadje93 Member 12 april 2010 #6 dies wel intressant om te zien, heb me altijd afgevraagd hoe die dingen er van binnen uitzien
Johnny Moderator Forumleiding 6 juni 2010 #8 Wat gebeurd er nou bij 7:18? Word die tekst nou op die plaat gelaserd?
coolfris Moderator Forumleiding 6 juni 2010 #9 Die tekst wordt idd op dat plaatje gelasergraveerd. Ziet er wel vet uit. Zag net nog een filmpje waar een foto gelasergraveerd wordt. Een custom blokje met je eigen portret erop behoord dus blijkbaar ook nog tot de mogelijkheden. Laatst bewerkt: 23 augustus 2010
Die tekst wordt idd op dat plaatje gelasergraveerd. Ziet er wel vet uit. Zag net nog een filmpje waar een foto gelasergraveerd wordt. Een custom blokje met je eigen portret erop behoord dus blijkbaar ook nog tot de mogelijkheden.