Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
HighFlow's Gallery: Post pics of your Water Cooled Rigs
Mijn eerste waterkoeling build.
Ik had me een beetje verrekend met het reservoir waardoor dit vrij krap op elkaar zit, maar ga over op een distro plate van EK.
PC: Lian Li PC-O11 Dynamic (Wit)
Asus PRIME X470-PRO
AMD Ryzen 7 2700X
G.Skill Trident Z Royal F4-3600C18D-16GTRG
Nvidia Titan X pascal
Intel 660p 1TB
Samsung 850 EVO 250GB
Toshiba DT01ACA300, 3TB
Seasonic Focus Plus 650 Gold Corsair Commander PRO
3x Corsair LL120 RGB LED 120mm
3x Corsair LL120 RGB LED White 120mm
Ik had ook nog nooit waterkoeling gedaan . Best leuk geworden al zeg ik zelf. had een aio van aorus deze heb ik dus aangepast en zit in me custom loop van 2 radiatoren 360 en 1 van 240 en nog 1 van 120
heb een ryzen 9 3900x en een gpu aorus 1080 ti 11G Xtreme in een lian li xl case
Eindelijk na vele jaren in ontwikkeling heb ik mijn droomkast, de Lian Li V3000+
En omdat dit mijn droomkast is (erg duur) heb ik het direct maar GOED aangepakt. Ik ben bijna 3 dagen bezig geweest en ondanks dat dit mijn hobby is ben ik ERG BLIJ dat het klaar is.
Maar ben SUPER happy met het resultaat
Enige wat nog veranderd is dat de tubes voor de videokaart komend weekend verplaatst worden achter de videokaart ipv ervoor zoals nu. Rede is een te korte pcie kabel tussen min moederbord en mijn videokaart. Dit had ik over het hoofd gezien.
De videokaart komt dan ook helemaal naar voren, bijna tegen het glas aan. Dit kost me hooguit een half uurtje werk
Na 2 jaar nog is onderhoud gedaan met nieuwe koelpasta van Thermal Grizzly en de gpu hardtubes achteraan geplaatst voor een mooiere look. Wel een uitdaging die onderste maar goed gelukt.
Case: Lian Li O11D-XL
Mobo: Asrock X570 Phantom Gaming X
CPU: AMD 5800X3d
GPU: Nvidia RTX2080S FE
RAM: 4*8GB DDR4 3600 Gskill Tridant Z Royal
Watercooling: EKWB Quantum, G1 distro plate, HWlabs 2*360rad