Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
HighFlow's Gallery: Post pics of your Water Cooled Rigs
Mijn eerste watergekoelde PC met een custom loop. Begonnen met een kit en stukje bij beetje uitgebreid.
Nu ook geswitched van pastel white kleurstof naar mayhems UV clear blue. Hieronder het resultaat.
Er komt nog een UV led strip aan de voorzijde en een flow indicator tussen de videokaart en de radiator aan de voorkant.
Cosmo
Nek oefening... Vreemd dat de foto ineens gekanteld is.
Ik krijg hem helaas niet terug in portrait.
Na lang getwijfeld te hebben of mn (eerste) build wel goed genoeg was, ga ik m toch vereeuwigen op dit forum!
Ik heb m inmiddels deels ontmanteld (thermaltake core x9 aangeschaft) om mn tweede game PC hierin te bouwen. Overigens zal de kleur in deze kast blauw gaan worden
Na jaren vooral lurken kom ik ook maar eens uit de kast om mijn build te tonen. De foto's op het forum hebben me veel inspiratie gegeven en het leek me dan ook gepast om ook eens een bijdrage te doen
Ik ging voor een bescheiden en compacte build met zo min mogelijk tierelantijn. Voeding ga ik waarschijnlijk ooit nog zwart kleuren.
Mijn huidige bak maar eens afgemaakt lag er al lange tijd beetje open bij toch maar eens de tijd genomen om hem af te ronden .
Geen High End watersetje zoals we normaal van mij gebruikelijk zijn gewent maar moet zeggen het is er toch nog netjes uit gekomen ?
Specs :
-Intel Core I7 4790K
-Asus Maxiumus VII Impact Z97
-Asus GTX titan Black 6GB
-Corsair Dominator Platinum 16GB 1600mhz
-Corsair RM550X
-Corsair GTX H80I V2
-Inwin 901
-Samsung 120GB 840pro
-Be quiet! Pure Wings 2 92MM
-Be quiet! Pure Wings 2 120MM
-Be quiet! Pure Wings 2 120MM