Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Helaas moet ik uit kijken met hoeveel watt mijn pc gaat gebruiken met me nieuwe clocks wegens het feit dat we stroom uitval hebben sinds me water koeling. Maar ik doe alsnog mee maar ga niet voor de hooge clock snelheden
Ik post het in dit topic om het resultaten topic een beetje schoon te houden
Hoeveel temperatuur winst behaal je door 4 fans te gebruiken? Heb namelijk door een inschattingsfout van mijn kant een paar Aerocool shark fans over (mn systeem paste niet in een budgetkast, en in mn FT02 is geen plaats voor 4 120 fans ), dus om niet mn geinvesteerde geld direct door de wc te spoelen, wil k deze fans toch zelf nog gebruiken
Het kan de druk verhogen, waardoor de lucht sneller van het koelblok verdwijnt waardoor je lagere temps kan behalen. Of het in de praktijk werkt is echter nog maar de vraag.
Ik kom er maar niet uit met 3DMARK zeg.. de hele tijd als ik een score wil uploaden: The operation has timed out
(connection_to_3dmark_com_failed). Zowel voor 3DMARK2011 en Vantage.
Internet werkt gewoon. Heb de laatste versies van internet gedownload. Heb de laatste Driver van Nvidia (beta). Op een clean install van Win7 64b.
Iemand een oplossing (Kon niets vinden via 'google'.)
Ik kom er maar niet uit met 3DMARK zeg.. de hele tijd als ik een score wil uploaden: The operation has timed out
Internet werkt gewoon. Heb de laatste versies van internet gedownload. Heb de laatste Driver van Nvidia (beta). Op een clean install van Win7 64b.
Submitting results failed.
This error indicates that 3DMark Vantage had communication problems with the ORB-service. Please ensure that your internet connection is working normally and any firewalls you have enabled have been configured to allow 3DMark Vantage to access the internet. This problem may also be temporary, so please try submitting your results again at a later time.