ja oke op basis van de score.. maar het maakt niet uit met welke hardware dat gedaan wordt dus met een sb 3960x op 5,2 kan de rest wel inpakken..
want je zegt 'Winnaars' worden gekozen door middel van stemmen in de categorieën Originaliteit en Prestatie, en in elk benchmark programma op basis van de
score. Elk met een 1ste, 2e en 3e plek. De hoogste score hoeft dus niet perse te winnen... kan aan mij liggen hoor maar je spreek jezelf iedere keer tegen toch>?
Dus als je gewoon met iedere benchmark de hoogste score haald heb je iedere keer kans? Dat is toch wat ik hieruit opmaken kan?
Dus zeg "pietje
h" heb hier een 980x die hij onder een cascade op 6,1 laat draaien met 4x gtx580's en dan iedere benchmark een score instuur waar bijna niemand overheen gaat. Dan zou "pietje
" 4x kans maken :079:
want die voorbeeldscore van jou met je Es xeon 980x en je 3 580's daar gaan niet heel veel mensen hier op het forum overheen.
Ik persoonlijk zou de prijzen gewoon weglaten. En die bewaren voor een "echte compo" zoals een vantage test 2 compo. Iedereen eenzelfde low budget kaartje die je bij een leverancier gesponserd kan scoren dan heeft iederen "echt " evenveel kans.
Of ik moet het verkeerd zien?
ps dit moet je niet als een aanval zien hoor.:059: