Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat zijn precies de regels, aangezien er veel verschillende hardware gebruikt gaat worden zal de snelste tijd of hoogste score niet een goed doel zijn, word het mikken op een bepaalde score of met een vast gestelde snelheid of iets anders??
Wat zijn precies de regels, aangezien er veel verschillende hardware gebruikt gaat worden zal de snelste tijd of hoogste score niet een goed doel zijn, word het mikken op een bepaalde score of met een vast gestelde snelheid of iets anders??
Prestatie is bijvoorbeeld als je een Core 2 Duo E8400 naar 6 Ghz brengt met vries-luchtkoeling. Terwijl de uiteindelijke score omvergeblazen wordt door een Sandy Bridge op 5,5 ghz.
Ik heb me geregistreerd op 28-05-11
Ik heb tot nu toe bijna alleen maar topics gevolgd hier en verder niet echt gepost maar dat betekent niet dat ik nieuw ben hier
Dankje
Zal wel leuk woreen en het gaat me ook niet om de prijzen maar om de fun (al zijn prijzen wel leuk ) ik hoef ook niet veel moeite te doen, verlengsnoer van 5m en ik zit al buiten onder de overkapping
Het idee was om de scores als wat minder belangrijk te beschouwen, omdat anders degene met de dikste HW sowieso wint.
En het dus meer een portemonnee gevecht wordt dan een plezier.
En dat probleem blijft toch, we kunnen simpelweg geen hardware limitatie aanstellen omdat dan al een boel mensen buiten de boot vallen.
Een limitatie op de frequentie lost ook niks op omdat er te grote verschillen zitten in een C2D @ 4Ghz en een 980x @4Ghz.
Een doelscore zou dan nog het meest logisch zijn, maar met de grote diversiteit die wij hier hebben waar moeten ze die dan in godsnaam op zetten?
Een beetje oneerlijkheid hou je toch omdat mensen simpelweg verschillende HW kopen, dus laten we ons er maar niet zo druk om maken allemaal, toch?
het zal zowiezo niet eerlijk zijn mensen met een amd setup hebben veel lagere scores met wprime en superpi daar is intel gewoon veel beter in. een c2d verslaat de nieuwste amd nog steeds in tijd dacht ik
De contest is in eerste instantie gestart voor de fun!
Ik ga ook geen vet hoge score halen in de gpu benchmarks... maar ik ga toch wel hele dikke lol hebben (desnoods bouw ik in de tussentijd een case van sneeuw).