Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
IK heb net een watt meter er tussen gedaan maar weet niet of het de voeding is waarom er gereboot wordt.. op het moment van uitvallen wordt er 730w uit het stopcontact getrokken..
Kan natuurlijk wel zo zijn dat er te veel over 1 rail getrokken wordt, en het is al een voeding van 3 jaar ongeveer...mss niet meer in zijn beste staat.
Het gebeurd als ik het voltage op de kaarten verhoog naar 1.1v
Op de extra gpu voeding moet nog ff een andere stekker gezet worden (zat UK stekker op) en dan zal ik het zien of het de voeding was
Kan proberen de 2 6pin stekkers eens van kaart te laten wisselen maar volgens mij zitten de 8pin en 6pins stekkers al gescheiden.. 8pins niet modulair en de 6pins wel.
Ook de nieuwe kaart even alleen er in gezet en belast.. klokt net zo lekker als zijn broertje die ik al had.. net 10 min met max volt(1.213v) en 990mhz furmark laten draaien en geen enkel probleem, met 2 kaarten is het na een paar seconden mis...
Wordt dus wss tijd voor nieuwe voeding, deze heeft het al zo'n 3 jaar volgehouden dus dus mag ook wel een keer.
ah bullus, je hebt dus waarschijnlijk je hele submission verklooit door een te kleine (zichtbare) screenshot in te dienen....
pas de screenshot ff aan en pas je submission aan of doe hem nog eens
ah bullus, je hebt dus waarschijnlijk je hele submission verklooit door een te kleine (zichtbare) screenshot in te dienen....
pas de screenshot ff aan en pas je submission aan of doe hem nog eens
Ik had het gelezen ja in mijn mail.1 of ander manier maakt hwbot de screenshot kleiner.
Heb mijn ander submission ook al verwijdert met 3xgpu ivm te kleine ss. (met 2monitors)
ja net als alle "gewone" pic upload sites... die houden hem niet op volle res (kost teveel ruimte denk ik) dus veranderen ze het naar kleinere res (waardoor niet meer leesbaar)