• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HighFlow OC Team + moderator OC subforum

Freddy

Administrator
Forumleiding
We zoeken een moderator voor het OC forum.
Ben je een redelijk ervaren met overclocken (je hoeft geen pro te zijn) en lijkt het je leuk om dit forum te modereren, meldt u aan a.u.b. :)

Eventueel kan er op HWbot een HighFlow OC Team opgezet worden, hiervoor zoeken we een teamleider.
Vind je dit leuk, meldt je ook aan a.u.b. :)
http://hwbot.org/profile.team.do?teamId=2613
http://hwbot.org/register.do?teamId=2613

Gewoon hier reageren bij aanmelden, interesse, tips en/of suggesties.

Laatst bewerkt:

dopestuff

Moderator
Forumleiding
modereren houd in alles een beetje in de gate houden, en waar nodig corrigeren???
wat moet je je erbij voorstellen??

dopestuff

Moderator
Forumleiding
ik wil het denk ik wel proberen (kijken of ik er wat van bak en hoe ik het vind) :)
just let me know ;)

Freddy

Administrator
Forumleiding
Top!

Dopestuff, wil je moderator zijn of team captain? Of beide (dat is goed te combineren eigenlijk :))?

Freddy

Administrator
Forumleiding
Komt in orde :)
Meldt je even aan op het HWbot team (zie link in mijn vorige post), dan maak ik je Team Captain.

Dan ga ik nu jouw forum rechten goed instellen.

Fedmas

Hardware Enthuisiast
Op het moment heb ik nog niet veel ervaring met overklokken, maar ik ben hard bezig om hier wat aan te doen. Ik wil mijn core i3 tot het limiet krijgen (op lucht), ik schaf deze week een nieuw moederbord aan. En ook zal ik op later termijn een core i5 proberen te overklokken. Maar, opzich wil ik wel helpen in het OC subforum. Ook wil ik eventueel helpen met het HWBot team, mocht je dat willen. (contests, team, enz? :) )

Ik hoor het wel, negatief of positief.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik heb jullie beide Moderator gemaakt van het OC Team op HWBot.
Zelf heb ik weinig ervaring met HWbot, maar ik denk dat met een beetje hier en daar klikken dat wel duidelijk wordt.

Fedmas

Hardware Enthuisiast
Volgens mij ben ik geen moderator hoor? Maar ik kan het verkeerd zien (Op HWBot..)

Anyway:

Sw333t

I Love my NUC
Welkom dopestuff.

Edit: Sta nu ook onder HF OC Team. Moet alleen nog eens ergens wat beter geheugen op de kop zien te tikken, zodat ik de E8400 een beetje kan kietelen.

Bovenaan