Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik moet zeggen dat hwbot wel een mooi medium is voor een compo..
Als je bijv een westrijd doet en je laat de score's uploaden voor het team dan heb je al heel wat puntjes erbij.. Daarbij hoef je zelf niet de score's te controleren want voor het uploaden moet jij je eigen aan regels houden..
Als je een compo verzin zit je altijd met een groep mensen die buiten de boot vallen..
Zo heb je ook compo's waarbij je bijv moet tweaken op een speciaal punten aantal precies halen..
Dus bijv doe je dus elke week een verschillende 3d mark en neem je een punten aantal die voor de meesta bakken haalbaar zijn..
Zo moeten de iets mindere overclocken en de mensen met grote bakken underclocken..
bijv de eerste week wie het eerste bij de 75.000 3dmark 2001 zit..
Week daarna 2005 die het eerste precies 25.000 haalt.. en ga zo maar door..
Als je een compo verzin zit je altijd met een groep mensen die buiten de boot vallen..
Zo heb je ook compo's waarbij je bijv moet tweaken op een speciaal punten aantal precies halen..
Dus bijv doe je dus elke week een verschillende 3d mark en neem je een punten aantal die voor de meesta bakken haalbaar zijn..
Zo moeten de iets mindere overclocken en de mensen met grote bakken underclocken..
bijv de eerste week wie het eerste bij de 75.000 3dmark 2001 zit..
Week daarna 2005 die het eerste precies 25.000 haalt.. en ga zo maar door..
MSI Precision challenge was dat toendertijd. Echt een leuke compo was dat. Iedereen kon daarmee mee doen/low- en highend systemen.
Toen was het net wat anders, je moest een bepaalde score halen maar qua benchmark maakte het niet uit (3dm03/05/06 of vantage)
2003 is cpu gebonden kwa frequentie..Niet core's maar speed..
Als je een rerun zou doen op 1 of 2 core's bijv en je pakt daarmee 200mhz extra speed
Dat je bijv op 4600Mhz kan draaien zie je dat dik terug in je score..!
Bij 2001/3/5 zou ik dus het beste op 2 core's kunnen draaien?... die draai ik nu altijd op 4 core's met HT aan..
Voor 06/Vantage is 4 core's met HT wel beter?
Zou Pi ik dus ook met 1 of 2 core's kunnen draaien zonder HT?... dan zou ik dus wss hoger kunnen klokken?
Ben ook over naar HF team.
Is Chiller eigenlijk nog actief hier met No Bullshit?
Kan alleen niet beloven dat ik nog zeer actief zal zijn maar dat zien we vanzelf wel toch