Ik heb nog niks uitgemeten maar een foto zegt altijd meer dan 100duizend worden, sorry voor de aardappelkwaliteit maar gaat even om het idee.
Heb dus ooit een grill besteld bij een andere shop voor een 240mm
radiator, zoals te zien op de foto. Maar nu wil ik er een rand onder hebben zodat het geheel wat dikker lijkt en het middel gedeelte wat naar buiten komt. Dus alleen een buitenste rand met dezelfde dikte van de grill. Denk dat je wel snapt wat ik bedoel, soort van underlayer maar dan zonder het patroon.
De schroefzaten zijn verzonken en de grill moet met m4 spul vast gemaakt worden, dit wou ik graag zo willen houden.
En de kleur? De grill zelf gewoon zwart maar de "underlayer" het liefst in (fel)rood doorzichtig plexi,, zou graag ook een (fel)groene versie willen eventueel maar dat ligt er ook aan of je grill ook na kan maken want ik heb er nu dus maar 1 maar wil er meerdere dan. En wat de prijs gaat doen natuurlijk
Nu kan ik de grill ook gewoon naar je opsturen want dan heb je een live voorbeeld en kan je de maten zelf opmeten en kan er ook weinig fout gaan denk ik dan en ik heb er geen haast mee verder.
Het patroon wat er in zit hoeft trouwens niet precies hetzelfde te worden, als het er maar een beetje op lijkt. Ik meende dat het een honey comb patroon was maar weet het niet zeker meer. Misschien heb jij andere voorbeelden? Aan de zijkanten zijn hele kleine openingen die dicht mogen blijven wat mij betreft. Maar daar komen we wel uit.
En dan nu de foto:
Ik hoor het wel en thanks alvast