Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wil graag een PSU cover voor mijn behuizing en ik heb al wat zitten tekenen en dit is waar ik ongeveer op uit kom.
Nu is de eerste vraag, hoe klein/scherp is de bocht waarmee gebogen kan worden? Het deel bij de voeding zit namelijk best wel nauw.
Of is het beter om dan 2 delen te maken, bovenkant en zijkant?
Ook heb ik nog een grill gemaakt. Ik kon nergens 1 van van 140mm die ook nog eens in oranje was uitgevoerd, dus ik heb zelf wat zitten klussen.
Als het echt heel nauw is dan kan je beter 2 delen doen inderdaad, want met het buigen krijg ik geen kaarsrechte 90 graden bocht.
Oranje plexiplaten hebben we helaas niet liggen.
We zouden het wel in een zwart, wit of transparant kunnen doen en dat je het oranje spuit
Je kan de tekening mailen (DXF bestand is beste), dan berekenen we het materiaal en tijd voor de prijs.
Ik heb even een afbeelding gemaakt van waar het probleem zich voordoet.
Over dat stukje maak ik me een beetje zorgen. Het zit wel ongeveer even hoog als de voeding, maar het steekt wel meer uit naar buiten toe. Als ik dus wil dat mijn cover precies op de voeding ligt, bij voorkeur dus wel, zou ik een strakke hoek om dat stukje heen moeten hebben, wat dus niet mogelijk is. Wellicht dat daar een kleine inkeping al voldoende zou zijn.