Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1. Surf naar TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
2. Blader naar de afbeelding die je wilt uploaden voor de wedstrijd
3. Bij "Verklein" staat hij standaard op standaard, klik op het pijltje naar beneden en selecteer: 15" screen (800 x 600)
4. Upload het plaatje, kopier de regel en posten maar
5. alle foto's die na 00:00 uur vanavond niet aangepast zijn worden verwijderd
Ik ben wel benieuwd waar de jury naar gaat kijken! En ik hoop in ieder geval dat er vooral wordt gekeken naar wat er op de foto te zien is en niet naar de kwaliteit van de foto zelf. Ik moet mezelf een beetje indekken want ik heb geen spiegelreflex van xxxx euro, heb mijn foto met mijn mobieltje gemaakt. :icon_lol:
Nog geen plannen wat we met de foto's gaan doen, wellicht inderdaad op flyers etc.
Contest wordt zoals Quadcore al zegt vooral gehouden omdat het leuk is
Kwaliteit foto's is wel mooi meegenomen, maar zeker niet de belangrijkste punt waar we naar kijken.
(met een simpele digi compact camera kan je ook hele mooie foto's maken)
1.Stofvrij.
2.Zonlicht(buiten).
3.Maak je foto niet tegen het licht in.
4.Neem een foto zonder in te zoomen, maar juist met paint croppen.
5.Gebruik GEEN flitser.
1. Probeer een lage ISO te gebruiken "100".
2. Probeer altijd ondersteund of op een tripod te fotograferen.
3. Beeld stabilisatie uit als je een tripod/doos gebruikt.
4. Timer instellen op 3/10sec voor de scherpste foto's.
Vette compo dit, ik ga een badge nodig hebben, ik weet er al de perfecte plaats voor!
Als verklein app kan ik ook nog aan mensen Fotosizer aanraden. Lost freeware progje, dat foto's in batches tegelijk kan resizen, ik gebruik het de hele tijd!
Ik gebruik VSO image resizer.
Superhandig voor mensen die veel resizen, onthoudt vanaf welke map je de foto's haalt, onthoud de resolutie en onthoud de map waar ze terecht moeten komen ! Super voor het resizen van je buildlog foto's
Die tweede is wel erg leuk Forseti.
Leuk wedstrijd ook trouwens. Ik ga weer eens de camera tevoorschijn halen en een betere variant van deze foto maken.