Nogwel vandaag?
eric Member 10 juni 2010 #184 Hoera, Het bericht hierboven was een reactie op ********************************************************* Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst: Om jullie even te pesten Top 3 is bekend en wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt op het forum ! *********************************************************
Hoera, Het bericht hierboven was een reactie op ********************************************************* Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst: Om jullie even te pesten Top 3 is bekend en wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt op het forum ! *********************************************************
Busterben Procrastinator 12 juni 2010 #185 ben ik nog op tijd? :eusa_eh: ... niet dus :icon_lol: volgende keer beter + een goede dslr :023:
coolfris Moderator Forumleiding 12 juni 2010 #186 Een paar afvallers: Vooral die 2e heb ik lang over getwijfeld. Die had ik al vrij snel. Ben toch maar voor originaliteit gegaan ipv "mooi plaatje".:061:
Een paar afvallers: Vooral die 2e heb ik lang over getwijfeld. Die had ik al vrij snel. Ben toch maar voor originaliteit gegaan ipv "mooi plaatje".:061:
Forseti Lucht exploitant 12 juni 2010 #187 achteraf gezien had je met de eerste een goede kans gehad achteraf gezien. Aangzien de winnaar hetzelfde idee had. Jammer de bammer coolfris!
achteraf gezien had je met de eerste een goede kans gehad achteraf gezien. Aangzien de winnaar hetzelfde idee had. Jammer de bammer coolfris!
coolfris Moderator Forumleiding 12 juni 2010 #188 Tweede foto van m'n uiteindelijke inzending was een variant op die eerste pic. Maar idd, "jammer de bammer" ...FTW!
Tweede foto van m'n uiteindelijke inzending was een variant op die eerste pic. Maar idd, "jammer de bammer" ...FTW!
k.3nny Oldscool. 12 juni 2010 #189 Coolfris, echt STOMMERIK! hahaah Die had je echt moeten doen, waarom o waarom.
coolfris Moderator Forumleiding 12 juni 2010 #190 Op Wwwicked z'n forum had ik van tevoren gezegd dat ik voor de vierde plek zou gaan. Dat is goed gelukt.
Op Wwwicked z'n forum had ik van tevoren gezegd dat ik voor de vierde plek zou gaan. Dat is goed gelukt.
MrGiorgio De Planner 13 juni 2010 #191 Nou , die 2e afvaller was het wat mij betreft wel geworden! Het is best wel moeilijk om een mooie originele plaat te maken. Ik had denk ik zoiets gepost als ik op tijd was geweest.
Nou , die 2e afvaller was het wat mij betreft wel geworden! Het is best wel moeilijk om een mooie originele plaat te maken. Ik had denk ik zoiets gepost als ik op tijd was geweest.
Duriel Junior Member 13 juni 2010 #192 Als je op tijd was geweest, had je de 1e prijs gewonnen:033: Mooie foto!