Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo mijn eerste probeersels staan erop nu maar is ff afwachten
Zal deze week mischien nog updaten aangezien ik dan een toestel met statief tot me beschiking heb
Mijn pics staan er, kan zijn dat ik de eerste nog vervang door een andere, maar persoonlijk vind ik de 2e pic het beste van wat ik allemaal heb geschoten.
:067: Jammer genoeg is ie niet van mij xD
Een vriend van ons (MonsterEnergy en mij) heeft die, hij was ook gekomen naar die lanparty waar Highflow ons gesponsord heeft (daarvan zijn ook de badges xD)
Inderdaad origineel gedaan, zeker omdat ik een soortgelijk iets wou gaan doen maar moet wachten tot wat spulletjes binnen zijn. En nu denkt natuurlijk iedereen dat ik je ideeën jat
(Dit is geen haat-post, ook al kan het wel zo overkomen )
Tja.. een niet zo mooie kast (ben totaal niet happy met de case, een airflow van 0,0 ) is moeilijk mooier te maken. Maar kom zo nu al een behoorlijk eind verder.
En mocht ik de case winnen, heb nog wel wat casebadges over (minus degene die achterop mijn telefoon zit, zo is de kras ook niet meer zichtbaar ).