• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

harde schijf slecht?

stravinski

Oc-en is a way of life
ik heb na een tijdje prutsen dus eindelijk windows xp EN windows vista x64 op mijn computer gekregen.:D
nu is echter het probleem dat de partitie waar vista opstaat al zo goed als vol staat op 3gb na:021:...
nu had ik als idee om met partition magic :pray de partitie waarop vista staat te vergroten en die waar xp op staat te verkleinen aangezien die veel minder ruimte nodig heeft.
maar nu krijg ik bij partition magic de melding "bad" :097: :076: en kan ik de schijf alleen maar formatteren. een checkdisk heb ik bij xp en bij vista al uitgevoerd maar daarmee wordt het probleem niet verholpen:(.
partitionmagic.jpg


wie kan mij helpen? grt strav
 
ik heb na een tijdje prutsen dus eindelijk windows xp EN windows vista x64 op mijn computer gekregen.:D
nu is echter het probleem dat de partitie waar vista opstaat al zo goed als vol staat op 3gb na:021:...
nu had ik als idee om met partition magic :pray de partitie waarop vista staat te vergroten en die waar xp op staat te verkleinen aangezien die veel minder ruimte nodig heeft.
maar nu krijg ik bij partition magic de melding "bad" :097: :076: en kan ik de schijf alleen maar formatteren. een checkdisk heb ik bij xp en bij vista al uitgevoerd maar daarmee wordt het probleem niet verholpen:(.
partitionmagic.jpg


wie kan mij helpen? grt strav

Partition Magic werkt volgens mij alleen met XP en niet met Vista
Heb hetzelfde probleem gehad
Gebruik nu Paragon Partition Magic en werkt prima met Xp en Vista :lol:
 
partitionmagic.jpg

Dit ziet er wel uit als XP hoor :p

kijk hier is er eene wakker:p
ik had inderdaad problemen in vista met partition magic maar aangezien ik ook vanuit xp schijven aan kan passen wat zowiezo veel stabieler is momenteel... heb ik ervoor gekozen om vanuit xp de schijven te veranderen... alleen het wil dus niet lukken aangezien er "bad" wordt aangegeven:(
 
kijk hier is er eene wakker:p
ik had inderdaad problemen in vista met partition magic maar aangezien ik ook vanuit xp schijven aan kan passen wat zowiezo veel stabieler is momenteel... heb ik ervoor gekozen om vanuit xp de schijven te veranderen... alleen het wil dus niet lukken aangezien er "bad" wordt aangegeven:(

Het schijnt dat hij problemen geeft met de Vista partitie ook als je opstart in XP
 
Vista NTFS is niet hetzelfde als XP NTFS... zoiets heb ik ooit opgevangen althans.
Dat is je probleem denk ik, je gebruikt Partition Magic in XP en dan heb je een probleem met Vista NTFS aflezen.
Wat gebeurt er als je PM in Vista gebruikt?
 
Laatst bewerkt:
Vista NTFS is niet hetzelfde als XP NTFS... zoiets heb ik ooit opgevangen althans.
Dat is je probleem denk ik, je gebruikt Partition Magic in XP en dan heb je een probleem met Vista NTFS aflezen.
Wat gebeurt er als je PM in Vista gebruikt?

hmmm dit zou wel eens kunnen kloppen inderdaad, zo kon ik vanuit xp ook geen checkdisk doen op de vista partitie:105:

in vista draait partition magic niet eens:p versie 8 in ieder geval niet.:icon_butt:
 
hmmm dit zou wel eens kunnen kloppen inderdaad, zo kon ik vanuit xp ook geen checkdisk doen op de vista partitie:105:

in vista draait partition magic niet eens:p versie 8 in ieder geval niet.:icon_butt:

Gewoon Paragon partition Magic gebruiken en alle problemen zijn weg
Ik gebruik het al een tijdje en totaal geen problemen meer met XP in combinatie met Vista
 
too bad:( dat programma werkt ook niet (Paragon Partition Manager) althans hij doet het wel (niet in vista overigens terwijl in de beschrijving staat dat hij wel in vista zou moeten werken met 32 en 64 bits) maargoed dat terzijde ik krijg weer hetzelfde gezeik als met partition magic 8 :097:

hddfucked.jpg


hij geeft het ook aan bij de 1TB schijf van samsung:S:( zou het te maken hebben met het formatteren?
 
too bad:( dat programma werkt ook niet (Paragon Partition Manager) althans hij doet het wel (niet in vista overigens terwijl in de beschrijving staat dat hij wel in vista zou moeten werken met 32 en 64 bits) maargoed dat terzijde ik krijg weer hetzelfde gezeik als met partition magic 8 :097:

hddfucked.jpg


hij geeft het ook aan bij de 1TB schijf van samsung:S:( zou het te maken hebben met het formatteren?

Klopt ik moest mijn schijf opnieuw pationeren en formatteren anders was mijn
schijf niet meer te gebruiken
 
nou geloof het of niet... maar ergens zal partition magic wel gelijk hebben gehad... ik kreeg in vista opeens bij die fotoviewer (sidebar) "kapotte" foto's te zien... in eerst instantie trok ik me daar niks van aan, maar naar een tijdje verdween die schijf als het ware waar die foto's opstonden (1tb schijf van samsung) en geuss what... hij was verwijdert als partitie:p
na een uur van de daken staan schelden kreeg ik van Maomanna een geweldig progje:D
die ik jullie ten zeerste aanraadt.
als je die wil hebben kun je mij of mao wel een PM geven;)
ik heb al mijn data ermee teruggekregen. zelfs data teruggevonden die ik voor een format erop had staan.

in ieder geval dit risico loop ik niet graag nog een keer en dus ben ik zondag begonnen met backuppe... 40gb staat inmiddels al op dvd/cd

THNX MAO:D;)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Harde schijf tikt Hardware & Software 11
Sw333t [Gezocht] 2,5" Notebook harde schijf minimaal 750GB (sata) Gevonden 1
M [VERKOCHT] USB 2.0 harde schijf behuizing Verkocht 2
Sw333t [IN-ACTIVE] Sata harde schijf gezocht (circa 80gb) Gevonden 3
Sw333t [CANCELLED] Externe 200 Gb harde schijf (USB, PATA schijf) Verkocht 6
Vannos Harde schijf delen in netwerk, hoe? Hardware & Software 33
V nieuw besturingssysteem en harde schijf Hardware & Software 2
Sw333t Stille harde schijf voor FTP server Hardware & Software 3
Johnny Harde schijf resonantie Hardware & Software 17
M Harde schijf recoveren Problemen & Oplossingen 9
Don_Holio Harde schijf met OS dupliceren Hardware & Software 5
R Harde schijf werkt niet. Hardware & Software 9
Quadcore snelste harde schijf ?? Hardware & Software 7
Sw333t [VERKOCHT] QNAP TS-212 Turbo NAS (exclusief harde schijven) Verkocht 3
M [VERKOCHT] Overbodige 1+ TB harde schijven Verkocht 10
arwin74 [gez] harde SLI bridge Gevonden 0
D extra harde schijven en gelijk een nieuwe voeding Hardware & Software 8
Thierry [INACTIVE] Harde SLI bridge 5 slots Gevonden 11
J Is een HDD koeler nodig voor harde schijven? Overige Koeling 17
maomanna harde schijven Hardware & Software 8
JeanPaul Nieuwe boot schijf, OS kopieren / klonen? Hardware & Software 2
E [IN-ACTIVE] kapotte ssd-schijf Gevonden 4
sir serial [VERKOCHT] 2TB WD Schijf Verkocht 2
boefmans Ata/ide 3,5 inch laptop schijf Hardware & Software 3
P Na plaatsen extra Sata schijf start pc niet op Problemen & Oplossingen 6
D Schijf 1 en 0 verwisseld Hardware & Software 1
maomanna Snelle en grote schijf Hardware & Software 6
G Windows XP blijft hangen bij Windows logo dan BSOD?! (SSD schijf fout?) Problemen & Oplossingen 2
J Windows support 1TB harddisk als C schijf? Hardware & Software 4
stravinski 1,5tb schijf Samsung wil niet Formateren Hardware & Software 37
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Q UV blue reageert slecht op UV licht Waterkoeling 6
E Kleurtoevoeging goed of slecht Waterkoeling 2
D Stof filter: Slecht voor airflow? Overige Koeling 12
Freddy 21-09-10 slecht bereikbaar, bestellingen wel verzonden HighFlow Computer Cooling Shop 0
stravinski supreme audio driver slecht? Hardware & Software 33

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan