• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

supreme audio driver slecht?

stravinski

Oc-en is a way of life
ik heb een probleem, ik denk dat het aan de driver ligt van de supreme HD kaart van asus...

ik ben zowiezo al niet te spreken over de driver, geluidsinstellingen maken het er niet mooier op, de bass lijkt altijd overstuurd te zijn en ik kan geen koptelefoon gelijk gebruiken met luidsprekers terwijl ik dat wel altijd kon met de realtek drivers bij mijn vorige moederbord.
nu is mijn vraag kan ik een andere audio driver installeren (van realtek misschien?) die wel gewoon werkt met deze kaart? en hoe is jullie ervaring met die supreme kaart van asus?

grt stravinski
 
Die Supreme kaart heeft gewoon veel instellingen, had in begin ook slecht geluid, gezoem etc.....

De kaart en software is goed, maar heeft dusdanig veel instellingen mee gekregen, amaai...

En wat heeft Realtek driver te maken eigenlijk met Supreme audio van Asus ?

Realtek is iets totaal anders en meestal onboard geliud bij oudere mobo's.
 
Man, k heb veel instellingen hoor, maar heb je mss de laatste nieuwe driver bij Asus al eens afgehaald ?

Al de laatste nieuwe updates steken bij mij erop, van bios 0903 tot aan de chipset driver en audio driver toe, alles.
(vo me REX2)
 
klopt ik vind soundmax ook kl*te drivers maken (mijn m2n32 sli dlx onboard heeft die ook) ik had altijd problemen met die drivers (vooral in vista) maar als ze fatsoenlijk werkten gaf het redelijk geluid, toch heb ik lekker voor een apparte geluidskaart gekozen (een redelijk goeie heb je al voor 3 tientjes)
 
klopt ik vind soundmax ook kl*te drivers maken (mijn m2n32 sli dlx onboard heeft die ook) ik had altijd problemen met die drivers (vooral in vista) maar als ze fatsoenlijk werkten gaf het redelijk geluid, toch heb ik lekker voor een apparte geluidskaart gekozen (een redelijk goeie heb je al voor 3 tientjes)

Zoals die van Sonar PCI-EXPRES1X, die zijn sweet !!!
 
hmmm weet je wat grappig is:p
bij asus heb ik dan eens de update gedownload maar niet bij mijn eigen moederbord support nee nee, bij de striker II extreem staan de leukere update's van de soundcard:S
 
ik weet niet hoe het met jullie zit, maar de nieuwste drivers (voor zover ik kan vinden) is helemaal niks veranderd of asus is slecht met updates...

wie heeft er een supreme kaart en heeft de nieuwste update van soundmax?
kun je misschien linkje plaatsen? want hier knap ik toch op af :p srry hoor:(
 
k gebruik gene soundmax, maar die andere, supreme extreme van creative, je kunt kiezen welke je neemt van je cd driver, en van de asus update, soundmax heb k er nog niet eens opstaan, kreeg k mega gezoem van.
 
trouwens ik kan niet kiezen op mijn cd:(
hier mijn menu:
naamloosxx2.jpg
 
k krijg server is to busy, nest

nog even geduld, k ga gewoon naar de asus.com site, klik op belgie of nederland.

Asus.com : selecteer nederland of belgie : selecteer download, wat> moederboards,
soort>lga1366, Model> Rampage 2 Extreme, daarna vista32bit selecteren in pop-up,
En dan gaan naar audio en daar de laatste nieuwe nemen


Het is deze die ik heb : Sound Blaster X-Fi Utility V1.0 for Windows XP/Vista & Windows 64bit XP/Vista

Bij de Rampage 2 Extreme bij Utility's staat die, wel eerst je sound max verwijderen.
Soundmax staat bij audio, dat is dikke r*mmel ja.
Zal bij jou ook wel werken zeker mits je dezelfde geluidskaart als mij hebt
 
klopt, en hij staat ook niet bij de nse, rampage en ga zo maar door... ik zie hem alleen bij de nieuwe 1366 socket nu...
maargoed ik ben blij dat we jou hebben Chiller;)
vond het geluid ook zacht door de koptelefoon, hoop dat dat nu ook verholpen is
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrow Supreme Infinity Mirror CPU Waterblock, LRC 2.0 RGB, AM3/ AM4 and Intel 115x / 1200 - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader [Gezocht] EK Supreme HF copper/nickel - Plexi Gezocht 0
C [TKA] EK-Supreme HF Acetal + Nickel Verkocht 3
volcom EK-Supreme LTX AMD PreciseMount - Nickel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-Supreme HF, Nickel/Acetal Verkocht 3
Rooneys [VERKOCHT] EK CPU Supreme Verkocht 1
lemonade [GEVONDEN] EK-Supreme HF INTEL bracket Gevonden 2
H [IN-ACTIVE] EK-Supreme LT UNI Nickel Plexi Verkocht 0
JeanPaul [VERKOCHT] EK-Supreme LTX CSQ - Copper Acetal & Thermochill 240 Radiator G1/4 TA120.2 Verkocht 9
Dave-V [GEVONDEN] EK Supreme HF AMD mouting bracket Gevonden 3
D [VERKOCHT] EK supreme HF nickel plexi + RAD + Reservoir Verkocht 10
l3p [VERKOCHT] EK Supreme HF Nickel 2nd gen. CPU Block + Nickel CPU plate Verkocht 2
J [VERKOCHT] EKWB Supreme LTX Plexi/Nickel (geen rondjes) Verkocht 3
Cygnitr0n [TKA-CPU] EK Supreme Acetal/Copper + EK-CPU Easy Mount HF/Black Verkocht 3
H [VERKOCHT] EK-Supreme LTX nickel-plexi (zonder de cirkels) LGA2011 ready Verkocht 6
canonchiel [VERKOCHT] EK Supreme HF Copper Plexi 2011 ready! Verkocht 2
AzzKickr EK-Supreme LTX AMD Plexi versie ? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
mukkel [VERKOCHT] EK-GPU Supreme Acetal Bridge edition + 2 haakse fittingen. Verkocht 7
Kadett [VERKOCHT] TFC 360, MCP350, XSPC Reservoir, EK Supreme HF, HD5850, Silvercoil en meer Verkocht 13
Joren [IN-ACTIVE]120mm Radiator, EK supreme, Fittingen Verkocht 7
z999 [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-Supreme HF, Full Nickel (enkel amd mounting) Verkocht 5
Das Experiment EK Supreme LTX CSQ HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
l3p [VERKOCHT]2 x EK-VGA Supreme HF Universal Acetal/Copper + 2 x EK-VGA Easy Mount Verkocht 1
Verderf [IN-ACTIVE] Supreme HF clear plexi top Gevonden 0
alain-s [IN-ACTIVE] EK Supreme Copper-plexi Verkocht 0
Verderf [IN-ACTIVVE] ]EK-RAM Dominator - Nickel -EN / EK-Supreme HF Nickel [EN] CPU Block Gevonden 2
Viepert [VERKOCHT] EK-Supreme HF - Acetal+Nickel Verkocht 1
R Coldzero Ek Supreme HF & Full Nickel / Copper Stealth Mount HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Bullus EK-VGA Supreme HF HD7970 Cu Adapter HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
R EK Supreme HF Tops HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Besje Vraagjes over 140mm rad, Bitspower Spectre fans, en EK Supreme HF. Advies Waterkoeling Setup 3
Sw333t [CANCELLED] LGA2011 Mounting schroeven voor EK Supreme LTX Verkocht 3
S [CANCELLED] ek supreme hf nikkel top 1155 mounting Verkocht 5
W [IN-ACTIVE] EK-Supreme LT AMD - Acetal & Watercool HeatKiller Rev. 3.0 S754/939 Verkocht 2
R [VERKOCHT] EK Supreme, 2x 120mm rad, bay res/pomp Verkocht 5
Thierry EK Supreme HF jet plate 6 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Sw333t [VERKOCHT] EK Supreme LTX Intel - Acetal (Intel) Verkocht 10
E EK HF Supreme, geen highflow Jet plate? Waterkoeling 5
T EK-KIT H3O - Supreme HF 360 -EN- of custom?? Advies Waterkoeling Setup 31
O [IN-ACTIVE] Oude EK Supreme HF Plexi top Gevonden 0
K EK-KIT H3O - Supreme HF 240 Advies Waterkoeling Setup 35
J EK-Supreme HF - Full Nickel Compatibel S1155? Waterkoeling 2
R EK Supreme HF jetplates/mounts HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
H EK-KIT H3O - Supreme HF 240 +gpu? Advies Waterkoeling Setup 6
F ek supreme lt hulp bij mountings setje voor socket 1155/1156 Waterkoeling 6
kier XBOX Supreme Overige Builds 99
thiesggb [VERKOCHT] EK supreme HF plexi Verkocht 3
alain-s [VERKOCHT] EK-Supreme HF Plexi CPU Block Verkocht 9
Johnny [VERKOCHT] EK-Supreme HF Full Nickel Verkocht 12

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan