DBRichard
Member
Druk bezig met het voorbereiden voor het starten van een eigen bedrijf, heb mijn kamer/kantoor :icon_winkle: al een flinke overhauling gegeven dus nu is mijn PC aan de beurt.
De komende weken ga ik mijn systeem/workstation een update/upgrade geven.
Vorig jaar (2014) heb ik voor het eerst custom waterkoeling geïnstalleerd in mijn eigen systeem, destijds had ik er geen naam voor en was het dus simpelweg genaamd naar wat ik ermee heb gedaan namelijk "480mm radiator in een HAF X".
Nu kreeg ik een tijdje geleden de perfecte naam ervoor toegereikt door een bekende en heb ik het de HAF Pipe 480 genoemd.
Nu is het tijd voor een update/upgrade en hiervoor heb ik de volgende sponsors.
Mijn trouwe compagnon in modding John vond dat ik wel een tweede GPU kon gebruiken, dat is ook de reden van deze rebuild.
Sponsors:
Het resultaat van vorig jaar (originele Build log)
Ik ga er een paar aanpassingen aan maken nu het systeem toch uit elkaar moet.
- 2de ASUS GTX 780 DCII toevoegen (gesponsord door Montymole's Modding Emporium)
- Acryl tubing vervangen door Coolforce PETG tubing (gesponsord door Nanoxia/Coolforce)
- Kabels netter wegwerken en een paar aluminium cable combs (gesponsord door GosuModz)
- LED's toevoegen aan de EK waterblocks
- Zij paneel afmaken met het window erin
- Beschadigde sticker verwijderen van de Corsair SSD
- Alle blokken even oppoetsen, misschien weer even polijsten en binnenin reinigen
- Grill toevoegen aan de 480mm radiator/fans
- Alle tubing opnieuw vormen voor de nieuwe layout
- Alles uit stoffen, dit is een open case geweest sinds Juni 2014
Heb ook nog wat ideeën waarvan ik nog niet zeker weet dat ik er tijd voor zal hebben
- Front I/O cover maken
- Front I/O ergens anders plaatsen (is geblokkeerd door de radiator)
- Kabels sleeven van de PSU zelf en de extensions wegdoen
- Pomp bracket voor betere plaatsing
- PSU cover/midplate
- Verwijderen HDD cage
- Nog een paar andere dingen maar kan niet alles verklappen indien ik er tijd voor heb :icon_winkle:
Heb nog een paar opdrachten af te maken voordat ik begin met de-assembleren maar eerste week van maart gaat het gebeuren.
Nog even wachten voordat de onderdelen binnenkomen
Update 24-05-2015:
- Alle fittingen worden vervangen door CoolForce fittingen en er word geen tubing gebogen, fittingen en rechte stukken deze keer
- Front I/O cover en PSU cover zijn gemaakt en moet nog worden gepowdercoat
De komende weken ga ik mijn systeem/workstation een update/upgrade geven.
Vorig jaar (2014) heb ik voor het eerst custom waterkoeling geïnstalleerd in mijn eigen systeem, destijds had ik er geen naam voor en was het dus simpelweg genaamd naar wat ik ermee heb gedaan namelijk "480mm radiator in een HAF X".
Nu kreeg ik een tijdje geleden de perfecte naam ervoor toegereikt door een bekende en heb ik het de HAF Pipe 480 genoemd.
Nu is het tijd voor een update/upgrade en hiervoor heb ik de volgende sponsors.
Mijn trouwe compagnon in modding John vond dat ik wel een tweede GPU kon gebruiken, dat is ook de reden van deze rebuild.
Sponsors:
Het resultaat van vorig jaar (originele Build log)
Ik ga er een paar aanpassingen aan maken nu het systeem toch uit elkaar moet.
- 2de ASUS GTX 780 DCII toevoegen (gesponsord door Montymole's Modding Emporium)
- Acryl tubing vervangen door Coolforce PETG tubing (gesponsord door Nanoxia/Coolforce)
- Kabels netter wegwerken en een paar aluminium cable combs (gesponsord door GosuModz)
- LED's toevoegen aan de EK waterblocks
- Zij paneel afmaken met het window erin
- Beschadigde sticker verwijderen van de Corsair SSD
- Alle blokken even oppoetsen, misschien weer even polijsten en binnenin reinigen
- Grill toevoegen aan de 480mm radiator/fans
- Alle tubing opnieuw vormen voor de nieuwe layout
- Alles uit stoffen, dit is een open case geweest sinds Juni 2014
Heb ook nog wat ideeën waarvan ik nog niet zeker weet dat ik er tijd voor zal hebben
- Front I/O cover maken
- Front I/O ergens anders plaatsen (is geblokkeerd door de radiator)
- Kabels sleeven van de PSU zelf en de extensions wegdoen
- Pomp bracket voor betere plaatsing
- PSU cover/midplate
- Verwijderen HDD cage
- Nog een paar andere dingen maar kan niet alles verklappen indien ik er tijd voor heb :icon_winkle:
Heb nog een paar opdrachten af te maken voordat ik begin met de-assembleren maar eerste week van maart gaat het gebeuren.
Nog even wachten voordat de onderdelen binnenkomen
Update 24-05-2015:
- Alle fittingen worden vervangen door CoolForce fittingen en er word geen tubing gebogen, fittingen en rechte stukken deze keer
- Front I/O cover en PSU cover zijn gemaakt en moet nog worden gepowdercoat
Laatst bewerkt: