F FireStorm New member 5 april 2012 #81 hij was inverted atx ja maar als ik hem zo hou dan kom ik niet uit met mijn fan gaten vandaar dat hij nu terug normaal is maar ik verzeker je er gaat nog veel wit plexiglas in en het een en ander wordt ook rood dus hou het in de gaten zou ik zegge
hij was inverted atx ja maar als ik hem zo hou dan kom ik niet uit met mijn fan gaten vandaar dat hij nu terug normaal is maar ik verzeker je er gaat nog veel wit plexiglas in en het een en ander wordt ook rood dus hou het in de gaten zou ik zegge
hesselcandea Professioneel amateur 10 april 2012 #85 Eigenlijk moet je er dan een laptop dvd drive in zetten
F FireStorm New member 24 december 2012 #86 Hello people, FireStorm is eindelijk terug (heb een baantje dus heb eindelijk geld). en tja ik ga maar foto's uppe het een en ander is namelijk veranderd Wat is dit trouwens allemaal: Moederbord: Asus Sabertooth 990FX AM3+ Processor: AMD FX-8120 Werk Geheugen: Corsair 4x4GB DDR3 1600 Videokaarten: 2x MSI GTX560 TI HAWK Voeding: Be-quit Purepower L8 630W SSD: Samsung SSD 128GB HDD’s 2x Seagate 1TB Behuizing: Cooler MAster HAF912 (Case Mod In Work) Cpu Koeling: Corsair H100 Picture Time
Hello people, FireStorm is eindelijk terug (heb een baantje dus heb eindelijk geld). en tja ik ga maar foto's uppe het een en ander is namelijk veranderd Wat is dit trouwens allemaal: Moederbord: Asus Sabertooth 990FX AM3+ Processor: AMD FX-8120 Werk Geheugen: Corsair 4x4GB DDR3 1600 Videokaarten: 2x MSI GTX560 TI HAWK Voeding: Be-quit Purepower L8 630W SSD: Samsung SSD 128GB HDD’s 2x Seagate 1TB Behuizing: Cooler MAster HAF912 (Case Mod In Work) Cpu Koeling: Corsair H100 Picture Time