revolutionart
Member
Zo eindelijk is de kast klaar en hier dus even wat foto's het zijn niet de beste uitgebreide foto's, mede omdat ik me ergerde dat mijn mobo kapot ging door zo een stom afstand busje waardoor ik eigenlijk tot geen zin had in foto's maken en dus vandaar dat ik ook weinig foto's heb maar goed het zijn foto's en dus hier onder de foto's.
Het is mijn 1ste case bouw en eerste keer ook dat ik sleeve maar ik vind het allemaal best goed gelukt en er netjes uit zien.
Op de eerste foto's zie je een fan op de cpu deze ging kapot en maakte een enorme herrie dus vandaar dat je op de verdere foto's ziet dat er een nieuwe fan opgezet is deze is lekker stil groter en dus meer koeling mijn cpu staat nu op ongeveer 24 graden met Artic MX-2 koeling sausje :003:
De spullen die ik besteld had bij highflow :003::003:
Hier de voeding verlengt, kon niet wachten op een verleng kabel
Begonnen met inbouwen van mobo en dvd's en ook begonnen met sleeven
later getest mobo overleden helaas.
en hier de nieuwe mobo: Asus P5QL Pro
en nieuwe mobo ingebouwd
Verder gegaan met sleeven en je ziet de oude CPU fan nog zitten.
en de nieuwe fan iets groter en lekker stil
En dan hier de opstelling hoe hij nu is:
en een workflow shot.
Dat was het dan ik ben er wel blij mee wil alleen een nieuwe CPU fan omdat me mobo nu beept en zegt dat er fout is met me cpu fan.
de nieuwe fan heeft alleen rood en een zwarte draad en de orginele had ook een blauwe en een groene en omdat die nu missen krijg ik dus die fout :evil:
Inmiddels maandjes verder, weinig verandert. Wel nieuws foto's owja CPU Fan is verandert naar een ander DHZ bouwwerk
en heb een G700 Logitech Muis erbij en me G15 V1 Keyboard is overleden.... helaas
En had weinig tijd om me case schoon te maken vandaar de stof
Het is mijn 1ste case bouw en eerste keer ook dat ik sleeve maar ik vind het allemaal best goed gelukt en er netjes uit zien.
Op de eerste foto's zie je een fan op de cpu deze ging kapot en maakte een enorme herrie dus vandaar dat je op de verdere foto's ziet dat er een nieuwe fan opgezet is deze is lekker stil groter en dus meer koeling mijn cpu staat nu op ongeveer 24 graden met Artic MX-2 koeling sausje :003:
De spullen die ik besteld had bij highflow :003::003:
Hier de voeding verlengt, kon niet wachten op een verleng kabel
Begonnen met inbouwen van mobo en dvd's en ook begonnen met sleeven
later getest mobo overleden helaas.
en hier de nieuwe mobo: Asus P5QL Pro
en nieuwe mobo ingebouwd
Verder gegaan met sleeven en je ziet de oude CPU fan nog zitten.
en de nieuwe fan iets groter en lekker stil
En dan hier de opstelling hoe hij nu is:
en een workflow shot.
Dat was het dan ik ben er wel blij mee wil alleen een nieuwe CPU fan omdat me mobo nu beept en zegt dat er fout is met me cpu fan.
de nieuwe fan heeft alleen rood en een zwarte draad en de orginele had ook een blauwe en een groene en omdat die nu missen krijg ik dus die fout :evil:
Inmiddels maandjes verder, weinig verandert. Wel nieuws foto's owja CPU Fan is verandert naar een ander DHZ bouwwerk
en heb een G700 Logitech Muis erbij en me G15 V1 Keyboard is overleden.... helaas
En had weinig tijd om me case schoon te maken vandaar de stof
Laatst bewerkt: