• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

GoPro Hero2 Camera Topic

Freddy

Administrator
Forumleiding
GoPro Hero2 Camera Topic

120qyk2.jpg


Omdat ik een tijd geleden ben begonnen met Motor rijden (ben nog steeds aan het lessen, AVB en theorie heb ik al binnen), had ik mijn zinnen gezet op een GoPro cameraatje.

Maar ook om deze op mijn RC wagen te plaatsen, lijkt me super vet


Kon gisteren mijn impulsiviteit niet meer bedwingen en heb hem besteld en vandaag binnen gekregen (de motorpakket)
De "suction cap / houder" plakt ook perfect op de kap van mijn Cleon RC wagen!!! WOOHOOOO! :D

Binnenkort dus wat filmpjes :)

Iemand anders ook ervaring met deze camera?

En welk programma gebruiken jullie voor video bewerken?

Tips voor accessoires etc.?
 
Tof ding!

Iemand anders ook ervaring met deze camera?
Ik. :)

En welk programma gebruiken jullie voor video bewerken?

Avid Media Composer.
Avid | Media Composer 6 Video Editor - Professional Film and Video Editing Software and Systems from Avid

Tips voor accessoires etc.?
- Skeleton en een onderwater housing.
De skeleton is voor als je een externe mic wilt gebruiken en je weet zeker dat er geen water, rommel etc in de behuizing gaat komen.

- Voor de boarders, skieers etc een monopod! (de gene die ik heb is 20 euro.. en eigenlijk niet echt super)
Zie hier:


- Tripod mount vind ik persoonlijk echt een must have!
GoPro Tripod Mount

- LCD backpac ;) maakt de camera ook gelijk 100 euro duurder maar ik kan niet meer zonder.
GoPro LCD BacPac

Deze video is 100% GoPro (Januari 2012)

 
Thanks voor de tips, ik ga ze allemaal checken :)

Zojuist mijn eerste filmpje gemaakt.
Heb er het verkeerde klepje opgezet, waardoor geluid teveel gedempt wordt -_-
Tevens teveel trillingen... hmmm..... volgende keer anders monteren, met sponsje ertussen ofzo.

 
Het geluid in een housing is sowieso bar en bar slecht.
Enige oplossing is dus een externe mic.

Voor op de parkeerplaats prima te doen alleen als je eenmaal in het zand gaat spelen lijkt het mij een minder goed plan. :D
 
Is er overigens een optie om de camera te "mounten" zonder housing?
Ducttape :p

Heb er zelf ook een, ben er erg tevreden mee, geluid in de behuizing is idd slecht.
Heb daarom bij een van de behuizingen een gat geboord bij de mic ingangen en mijn headset microfoon en in gestopt, werkt een heel stuk beter.


En tijdens het paintballen ( interne mic ):


En een paar weken terug nog met de timelapse functie aan het spelen geweest:


Edit, ook nog eentje met een spatwaterdichte versie van de externe mic. ( met mijn uber na-het-weekend conditie )
 
Daar lijkt het wel op he :) Maar is het niet, komt door de trilling van de motor in de wagen.
De hele auto trilt en de camera trilt mee, daardoor krijg je die gare 'golven' in beeld.
 
Kijk hier!!!
GoPro Windcutter

Weet niet of t werkt hoor..heb de camera ook, maar gebruik m alleen bij t golfsurfen.

Als die eenmaal nat word kan je hem eigenlijk per direct wel weg donderen.

Persoonlijk vind ik veel GoPro accessoires echt overpriced en vaak ook nutteloos.
Er zijn eigenlijk maar een handje vol echt goede extra spullen.

Alle mounting accessoires zijn natuurlijk echt top

Maar als je dit bekijkt:
GoPro Auto Charger
34 euro? dat zijn vaak van die 5/6 euro dingen bij de Action en doen precies hetzelfde.

Alles buiten de mounts, LCD backpac, WiFi backpac, accu's van GoPro zelf NIET doen.
Geen fancy 'GoPro' kabels halen of 'GoPro' monopod of 'GoPro' mic. Het merkje GoPro maakt het alleen maar duurder.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan