• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ip camera Portforwarding NAT conflict

Thiva

New member
Hallo

mijn ouders hebben een wireless Ip camera van Apexis APM-J011-WS.

Gekoppeld aan een Dyndns account, Portforwarding in de Telenetrouter gedaan, alles werkt prima.

Maar vanzodra ik de camera buiten wil plaatsen heb ik geen verbinding meer, omdat het router signaal te zwak is.

Ik heb ook 2 Apple Airports, waarop ik meestal geconnecteerd mee ben, en gezien de Dyndns hoef ik niet geconnecteerd te zijn met de telenet router(LAN vs WAN). Maar eigenlijk zou ik het liefst die Ip camera aan een van mijn Airports willen koppelen. Ik heb dit geprobeerd maar dit lukt niet. Ik heb een NAT conflict (?) Ook wilde ik een subnet maken, dus 192.168.1.xxx koppelen aan die airport 192.168.1.0 airport adres , zodat ik Ipcamera 192.168.1.177 kon instellen, maar dit liet mijn ipcamera software niet toe..

4fub9d.jpg


iemand die me hiermee verder kan helpen aub ? Ik weet dat de info beetje beperkt is , maar moest ik de filosofie erachter al begrijpen kan ik nog eens tot bij hen rijden en nog wat verder uitzoeken :)


Alvast bedankt
 
Thiva, om eerlijk te zijn denk ik dat je meer kans hebt op een forum zoals tweakers, waar er een stuk meer aandacht is voor zaken zoals netwerk en IP-camera's. Deze zaken zijn in de meeste gevallen sterk gebonden aan de mogelijkheden van je access points/camera, hier heb je maar weinig kans dat iemand daar iets specifieks over weet. Zoals ik het hier versta is je probleem dat je camera je niet toe laat te veranderen van netwerk (adres)? Dan heb je specifieke kennis over jouw camera nodig.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan