• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

GoPro Hero2 Camera Topic

Tot een bepaalde hoogte.

Afgelopen Zaterdag wat wezen filmen en je merkt bij schemer al meteen waarom zo'n camera relatief goedkoop is.
Dan gaat de camera het beeld boosten en dan ga je ruis krijgen dat wil je niet weten. :)

Zie hier:
(er zit wel een MB Looks filter overheen, dus in de video is het iets donkerder dan het ruwe materiaal)

Overdag super maar hoe minder licht hoe slechter het word.
Misschien kijk ik iets anders naar videomateriaal maar het verschil vind ik wel aardig groot.

Doe je niets aan natuurlijk! :D en die GoPro's blijven echt super toffe dingen.
Maar heb nu gezien dat als je bij schemer of donkerder gaat filmen... kan je beter niet doen.
 
Zou dat niet puur aan de software liggen? Ik ben zeer benieuwd wat de toekomst gaat brengen.
Maar de service van GoPro is afschuwelijk. Begin van de vakantie terug gegaan naar de winkel aangezien mijn GoPro het niet meer deed na een paar keer opladen. Ik heb hem nu nog steeds niet terug -.- Ik heb dingen meegemaakt tijdens me vakantie, maar niets kunnen filmen...
 
Zou dat niet puur aan de software liggen? Ik ben zeer benieuwd wat de toekomst gaat brengen.
Maar de service van GoPro is afschuwelijk. Begin van de vakantie terug gegaan naar de winkel aangezien mijn GoPro het niet meer deed na een paar keer opladen. Ik heb hem nu nog steeds niet terug -.- Ik heb dingen meegemaakt tijdens me vakantie, maar niets kunnen filmen...

Ligt niet aan de software. :)

ac5wte.png


Links is bij schemer/bijna avond en rechts is rond een uurtje of half 7.
Bij links zie je duidelijk veel ruis. CC (Color Correction) is dan bijna geen doen want het ruis gaat dan ook 'verkleuren'.

Brightness omhoog gooien is bij de linker als geen doen meer. Puur rommel geworden.
Zeker in combinatie met de beelden van op het begin van de avond.
 
Oke op die manier!
Nee dat klopt. Het is natuurlijk ook geen grote en kwalitatieve sensor die erin zin.
En is ook helemaal niet gemaakt om in de avond mee te filmen zo realistisch moet je dan ook weer zijn.

Nee dat ben ik niet. Is een vriend van mij.
Ik doe alleen het film en edit werk. ;)

Sony gaat ook 1tje op de markt brengen met een exmor r sensor

Sent from my Sony Tablet S using Tapatalk 2

Bijna elke fabrikant heeft een actioncam of komt nog met een actioncam.
Ze moeten wel. Het is zo'n hype.

Als je bij de Mediamarkt al ziet wat er aan actioncam spullen wordt verkocht.
 
Ik heb de GoPro op mijn helm geplakt :)


En vandaag wezen karten in Delft, gelijk ff getest!
Inderdaad minder goed kwaliteit als het wat donkerder is :(

]

Nice, binnenkort ook wat motor actie dus ? :p

Met weinig licht en veel trilling speel ik altijd met de framerate.
Veel trilling 60 FPS voor een stabieler beeld en bij weinig licht 30 FPS voor wat langere belichting.
Weet niet of het ook echt zo werkt maar ik heb het gevoel van wel.
Kan het iig altijd ff testen.
 
Met 1080p heb je 25/30 fps.
Dus lichter zal je het niet krijgen.

Als je met 50/60 fps gaat filmen (720p) word het beeld inderdaad sneller donkerder bij weinig licht.
Verschil tussen 50/60 en 25/30 is wel te zien @ 720p (25/30 is lichter) Maar het is beide niet super als je bijna geen licht hebt.
 
GoPro HD Hero 3! :D
GoPro Official Website: The World's Most Versatile Camera

GoPro CEO Nick Woodman announces the GoPro HERO3: the smallest, lightest, most powerful way to document your life.

The Wi-Fi enabled HERO3: Black Edition is the most advanced GoPro, ever. No expense was spared during its development, resulting in a GoPro that is 30% smaller, 25% lighter and 2x more powerful than previous models.

621595_10151251593211919_319575797_o.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan