Ik ben ook niet de zuurste en aan de hand van deze topic + de nuttige reacties de volgende definitieve regel:
* Foto('s) waarop duidelijk is aan te tonen dat de product nog in een orgineel gesealde verpakking/doos zit, hoeft niet uitgepakt te worden. Een duidelijke foto met briefje voldoet in dit geval aan de regels.
* Foto('s) waarop niet is aan te tonen dat de product nog in de orginele gesealde verpakking/doos zit, moeten uitgepakt te worden. Ook in dit geval moet de foto(+briefje) van het product duidelijk zijn.
In beide gevallen zijn duidelijke foto's een veresite, vinden een desbetreffende moderator de foto niet duidelijk genoeg, dan spreekt deze moderator je aan.
Maar, wat nou als de desbetreffende moderator nou zegt dat diegene het alsnog uit moet pakken omdat hij het niet goed ziet terwijl anderen het bijvoorbeeld wel zien?
Dus stel. Ik zie een verkooptopic en daarop een foto met een dichte doos (seal enzovoort), en een moderator (als voorbeeld Johnny) die vind dat niet.. Dan ALSNOG moet het uitgepakt worden en verlaagt dus de prijs (jippie voor mij natuurlijk omdat ik dan het verkooptopic zie) maar als verkoper zul je er minder blij mee zijn..
Dus het is MISSCHIEN een idee om bijvoorbeeld Johnny er naar te laten kijken, mocht hij een topic zien met dat diegene een compleet nieuwe product aanbied maar het zelf wat onduidelijk vind zou hij dus de KANS moeten geven om de verkoper het nog eens te laten proberen, mocht het dan nog beetje onduidelijk zijn dat ie dan een andere moderator erbij roept (bijvoorbeeld maomanna of iemand anders) en zo dus met z'n 2en uit kunnen komen, omdat het natuurlijk voor de verkoper ook een rol speelt of ie nou gesealed is of niet.
Dus wat ik er mee wil zeggen:
een tweede kans voor een tweede foto (hopelijk goeie dit maal).
Mocht het niet zo zijn door onduidelijk kwaliteit (of verzin is wat waardoor je het niet goed ziet) een tweede moderator er even naar te laten kijken.
Zodat er een ''second-opinion'' is en dus misschien door de andere moderator nog een goed keuring te krijgen.
Hopelijk begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel.