• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Gesealde producten uitpakken voor foto?!

Ik ben ook niet de zuurste en aan de hand van deze topic + de nuttige reacties de volgende definitieve regel:

* Foto('s) waarop duidelijk is aan te tonen dat de product nog in een orgineel gesealde verpakking/doos zit, hoeft niet uitgepakt te worden. Een duidelijke foto met briefje voldoet in dit geval aan de regels.
* Foto('s) waarop niet is aan te tonen dat de product nog in de orginele gesealde verpakking/doos zit, moeten uitgepakt te worden. Ook in dit geval moet de foto(+briefje) van het product duidelijk zijn.

In beide gevallen zijn duidelijke foto's een veresite, vinden een desbetreffende moderator de foto niet duidelijk genoeg, dan spreekt deze moderator je aan.

Maar, wat nou als de desbetreffende moderator nou zegt dat diegene het alsnog uit moet pakken omdat hij het niet goed ziet terwijl anderen het bijvoorbeeld wel zien?

Dus stel. Ik zie een verkooptopic en daarop een foto met een dichte doos (seal enzovoort), en een moderator (als voorbeeld Johnny) die vind dat niet.. Dan ALSNOG moet het uitgepakt worden en verlaagt dus de prijs (jippie voor mij natuurlijk omdat ik dan het verkooptopic zie) maar als verkoper zul je er minder blij mee zijn..

Dus het is MISSCHIEN een idee om bijvoorbeeld Johnny er naar te laten kijken, mocht hij een topic zien met dat diegene een compleet nieuwe product aanbied maar het zelf wat onduidelijk vind zou hij dus de KANS moeten geven om de verkoper het nog eens te laten proberen, mocht het dan nog beetje onduidelijk zijn dat ie dan een andere moderator erbij roept (bijvoorbeeld maomanna of iemand anders) en zo dus met z'n 2en uit kunnen komen, omdat het natuurlijk voor de verkoper ook een rol speelt of ie nou gesealed is of niet.

Dus wat ik er mee wil zeggen:
een tweede kans voor een tweede foto (hopelijk goeie dit maal).
Mocht het niet zo zijn door onduidelijk kwaliteit (of verzin is wat waardoor je het niet goed ziet) een tweede moderator er even naar te laten kijken.

Zodat er een ''second-opinion'' is en dus misschien door de andere moderator nog een goed keuring te krijgen.

Hopelijk begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel. :)
 
Als een moderator vindt dat de foto niet duidelijk is, wordt de verkoper aangesproken.
Deze krijgt opnieuw 24uur de tijd om het duidelijker op de foto te zetten.

Is het alsnog niet duidelijk dan is het jammer, je krijgt hier 24uur de tijd voor, dit is in mijn ogen ruim voldoende.

En daarbij een moderator heeft het laatste woord.

Ik begrijp wat je bedoeld, maar vind dat niet nodig
 
Als een moderator vindt dat de foto niet duidelijk is, wordt de verkoper aangesproken.
Deze krijgt opnieuw 24uur de tijd om het duidelijker op de foto te zetten.

Is het alsnog niet duidelijk dan is het jammer, je krijgt hier 24uur de tijd voor, dit is in mijn ogen ruim voldoende.

En daarbij een moderator heeft het laatste woord.

Ik begrijp wat je bedoeld, maar vind dat niet nodig

Dat klopt, naja ik sluit me wel aan bij Sanders moet ik zeggen! :)
 
Alle regeltjes en dingen is voor mij al reden genoeg om uberhaupt al niets meer te (ver)kopen via het 2e hands forum van highflow, dan ga ik maar weer via tweakers zoeken of freddy sponsoren.

Ik snap dat jullie wat moeten doen tegen oplichting, maar je kunt ook doordrijven vind ik. Jullie zijn geen bemiddeling partij tussen koper/verkoper. Alleen een forum voor waterkoeling waar mensen toevallig ook hun spulletjes kunnen verkopen omdat het nou eenmaal handig is gezien waterkoeling nou niet echt vergelijkbaar is met auto's die je zo op marktplaats zet.
 
Die regels zijn er niet voor niets, als dat niet op prijs gesteld wordt dan is HighFlow geen goede partij voor jou om spullen te verkopen of te kopen.

Simple as that.

Ik vind de moderators van het Marktplaats gedeelte nog zeer flexibel met zelfs nog de 24 uurs mogelijkheid om de advertentie te laten voldoen aan de regels.
 
als je kijk naar de gemiddelde leeftijd hier op het forum (16 tot 25) dan is elke euro die je kwijtraak via oplichting gewoon erg, het of het nu 5 is voor een kabeltje of 500 voor een cpu/gpu, het mag uberhaubt niet voorkomen, maar ik kan me herinneren dat het gebeurde, en highflow kan daar zeker niet op inspelen, maar deze keuzes van de admins (verkoop gedeelte) hebben zo veel gezeur kunnen voorkomen.

Daarbij, wat is 3 stukjes tekst met naam, datum, en Highflow, nu voor meertijd in de moeite die je steek om er uberhaubt een foto van te maken :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Das Experiment iCue Link producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Paas actie 2019! 15% korting op EK custom loop en SC op alle producten! HighFlow Computer Cooling Shop 0
F Combineren van producten Advies Waterkoeling Setup 4
Freddy Nieuwe NZXT HUE2 producten, AER RGB 2 fans, Ambient Light, Cable Comb, Underglow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Koolance producten en ander merk fittingen Waterkoeling 2
B de juiste waterkoeling producten voor een beginner Advies Waterkoeling Setup 8
Slader bitspower white producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
F Aankoop Producten HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Sw333t Koolance producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
JeanPaul [VERKOCHT] Diversen Waterkoeling + air producten (MOETWEG !) Verkocht 2
S Freddy...graag feedback op deze producten... HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Sw333t Streacom producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Alex [IN-ACTIVE] verscheidene koel producten Verkocht 16
DeKentering Beste setup met de producten die ik heb?? Waterkoeling 3
Sw333t Sharkoon Producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B Nieuwe Aquacomputer producten :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Legendary1985 [VERKOCHT] MEGA opruiming verschillende koel producten] Verkocht 10
Sw333t Bay producten en hardware set HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
C 2 Producten gezocht voor mijn Raven! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
animal baars Het grote "Ik twijfel tussen twee producten" topic Electronica 20
animal baars Producten in verkeerde categorie? Hier melden aub HighFlow Webshop 5
vgojef Nieuw met WC graag hulp bij mijn producten Advies Waterkoeling Setup 32
P [IN-ACTIVE] Div producten Gevonden 17
Freddy Nieuwe Koolance producten op voorraad (2011-07-27) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Ant Nieuwe Bitspower Producten, o.a. Carbon Black fittings etc., hier melden aub HighFlow Product Suggesties en Nieuws 182
Asphiax Advies over combinaties van producten voor eerste WC Build Advies Waterkoeling Setup 27
Sw333t VLSystem producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
Freddy mnpctech producten, hier aanvragen :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26
Source Lamptron Producten, o.a. Noise Isolation Strip HighFlow Product Suggesties en Nieuws 71
R EK-FC Bridge producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Demolisher Bitspower True silver/gold fittingen en andere nieuwe producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 33
ShockRaver Info over de producten. HighFlow Webshop 2
Freddy GRATIS Koolance Sticker of Casebadge bij Koolance producten! HighFlow Computer Cooling Shop 3
Quadcore How its made (Producten zoals Laing pompen, CPU's etc.) Handleidingen en Installatie Tips 9
Freddy Opruiming: OP = OP / o.a. EOL producten HighFlow Computer Cooling Shop 0
M Danger Den producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 22
A CoolIT producten? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
X Logitech breidt G-serie uit met drie producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 111
D Swiftech nieuwe producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
Freddy Bitspower producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 128
Freddy Gratis Noctua Goodies bij Noctua producten HighFlow Computer Cooling Shop 28
Freddy Heleboel nieuwe producten HighFlow Computer Cooling Shop 9
hung een aantal producten dat hung wilt hebben. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy XSPC producten op voorraad! En de OCZ XTC Cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Noctua en handige producten op voorraad HighFlow Computer Cooling Shop 0
Jut Producten van MIPS HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy XSPC producten op voorraad! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Nieuwe producten, acties en overige nieuws! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Feser producten! Fittingen en Slangen Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan