Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gesprek met me ouders gehad, die hebben het liefst dat ik voor de pc van me neef ga.
De nieuwe mag, maar pas in het nieuwe schooljaar.
Aangezien ik over twee jaar (ivm studie) toch een bepaalde laptop en/of desktop nodig heb, ga ik wss voor de goedkoopste optie.
Wel voeg ik dan een ssd en 2x2gb ram toe in de hoop er dan iig de komende twee jaar ermee te kunnen gamen. Hiermee houdt ik ook meer geld over voor mod werkzaamheden en alle andere ideeen die door me hoofd spoken.
Ik ga er geen feedback op geven. Je ouders hebben al een vast standpunt aangenomen, er is niets meer wat je kunt doen om hun te laten inzien dat een nieuwer systeem beter is voor en indirect voor hun.
Doe de pc van je neef maar.
Zou wel lullig zijn als die pc van je neef na een maand defect raakt, hij zal ondertussen nu al zo oud zijn dat er geen garantie meer op zit.
Dat moet ik nog even zien, want twijvel nog flink ivm oudheid en prijs etc. aangezien over een paar jaar ik er sowieso veel geld aan uit moet gaan geven. Dus dat wordt nog is rustig overleggen met me ouders en dan beslissen wat te doen. Zo te horen ziet wwwicked het niet zitten en geeft daar wel goede argumenten voor dus die zal ik sowieso in me besluit meenemen
garantie zou wel een over de streep trekker kunnen zijn richting je ouders
maar ik ken ouders.. (heb er zelf ook 2 en ben er zelf ook een)
soms moet je je als ouders bij het standpunt blijven ... maar ook aan de toekomst denken
garantie zou wel een over de streep trekker kunnen zijn richting je ouders
maar ik ken ouders.. (heb er zelf ook 2 en ben er zelf ook een)
soms moet je je als ouders bij het standpunt blijven ... maar ook aan de toekomst denken
Precies, en als ik nu er relatief veel geld aan uitgeef, en over 2 jaar dat weer moet doen, wordt ik daar niet echt blij van. Al zal de pc die ik zelf samenstel dan nog wel werken maar al niet meer voldoen aan de standaarden van de studie. Das het moeilijke gedeelte hieraan, en zelf weet ik het ook nog niet zeker