• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Formule 1 seizoen 2019

Wie gaat er dit seizoen winnen

  • Max Verstappen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders .....

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

MrGiorgio

De Planner
Het seizoen 2019 gaat bijna van start in de F1.

Met het trieste nieuws dat Charlie Whiting is overleden, gaan we toch in Melbourne van start.

Zijn er buiten [MENTION=4050]Hightower[/MENTION] en [MENTION=585]Demolisher[/MENTION] nog andere F1 fans die mee willen doen met onze onderlinge competitie?
Meld je aan bij mijn vriendenleague HighFlow Racing.
Meer deelnemers zou wel leuk zijn. Het is toch gratis.

Wat zijn jullie verwachtingen over dit seizoen?
 
Mijn stille hoop (zoals altijd) is dat de jongens in het rood er weer vol voor kunnen gaan.
Maar mijn hoofd zegt dat Mercedes nu al een straatlengte voorligt op de rest.
Lewis zal achter Schumacher aan willen als het om wereldtitels gaat
Vettel zit vast aan Ferrari.... en die hebben een hele frisse blik nodig op hun wagen....
Max rijdt nu met een Honda.... enough said
 
Wat dat betreft is ons groepje mooi in balans: [MENTION=585]Demolisher[/MENTION] is van de Italiaanse renstal, [MENTION=4050]Hightower[/MENTION] ziet de vaderlandse inbreng graag winnen en ik ben al jaren van het Lewis kamp.

Heeft iedereen al n team aangemeld?
 
Melbourne is nooit echt een graadmeter. Blijft een straten circuit.
Maar ik denk dat de Ferrari's het goed gaan doen, maar dat deden ze vorig jaar ook in de eerste helft daarna kakte het ook in.

Heb een vermoeden dat Alfa en Haas het verrassend goed gaan doen. :)
 
Touche, maar jij bent de huidige kampioen die we allemaal graag willen verslaan.

De uitslag van vandaag belooft weliswaar veel stof tot nadenken (Bottas legt zich niet neer bij een positie als 2e rijder, Lewis heeft ook wel eens een slechte dag, Max zit er gelijk bij op het podium, LeClerc is niet minder snel dan Vettel, de Honda motor stelt niet teleur, Renault is nog steeds niet super, Gasly is geen concurrentie van Max etc.) maar we weten ook dat de GP van Australie niet representatief is voor de rest van het seizoen.

Leuk dat we inmiddels op 7 deelnemers zitten. Het seizoen is nog lang en de concurrentie is hevig.
 
Ook een vrij pijnlijk puntje... LeClerc is absoluut nr2.
Hij kwam verdorie ruim een seconde per ronde dichterbij... maar heeft gewoon een ''keep position'' gekregen.

Jammer. Begrijpelijk na het debacle van vorig jaar bij de rode rakkers, maar wel jammer.
 
De nummers 2 van de topteams zijn duidelijk anders na de winterstop:
-die van Mercedes kan ineens ook goede kwalificatie rondjes rijden
-die ijverige 2e rijder van Ferrari hebben ze tegen het einde van de race pas verteld wat de plek is van een 2e rijder
-die van Redbull realiseert zich nog niet dat hij in een auto rijdt die prijzen kan halen
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan