• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wannahave's ....... 2019

MrGiorgio

De Planner
Ik dacht dat we al zo'n topic hadden, maar ik kon het even niet zo snel vinden.

Kortom an all new topic of wannahaves.

Waar gaat het om?
Iedereen ziet wel eens iets op internet wat heavy overpriced of useless is, maar wat zo sexy is om te hebben.

Stel: je vriendin wint zonder dat je het weet de jackpot. Waarmee mag ze jou dan verrassen (en nee, dan heb ik het niet over een threesome). Het mag van alles zijn, zolang het maar een ding betreft wat ergens te koop is.

Als je het op internet ziet, weet je gewoon dat je dat onder de kerstboom wilt (ook al is het nog lang geen kerstmis)

Ik trap af met de O-box


Kom maar op met de ideeen!
 
Ik dacht dat we al zo'n topic hadden, maar ik kon het even niet zo snel vinden.

Kortom an all new topic of wannahaves.

Waar gaat het om?
Iedereen ziet wel eens iets op internet wat heavy overpriced of useless is, maar wat zo sexy is om te hebben.

Stel: je vriendin wint zonder dat je het weet de jackpot. Waarmee mag ze jou dan verrassen (en nee, dan heb ik het niet over een threesome). Het mag van alles zijn, zolang het maar een ding betreft wat ergens te koop is.

Als je het op internet ziet, weet je gewoon dat je dat onder de kerstboom wilt (ook al is het nog lang geen kerstmis)

Ik trap af met de O-box


Kom maar op met de ideeen!

dit is wel heel vet ja :)
 
Niet normaal die gast. Maar wel gaaf!

Er komen gelijk 2 vragen bij mij op:
-hoe groot is dat huis wel niet?
-hoe veel tijd heb je nodig om alle games minstens 1 level te hebben gespeeld?

P.S. waarschijnlijk is hij net als [MENTION=1]Freddy[/MENTION] begonnen met een bescheiden verzameling. Dus over een aantal jaren zien we zo'n filmpje met Freddy :112:
 
Ik had in een van zijn eerdere video's gezien dat hij zijn game huis (tis geen game 'room' meer hehe) aan het bouwen was.
Hij heeft een flink stuk grond tot zijn beschikking, tis abnormaal groot xD

Ik kan alleen maar hopen dat ik dat over aantal jaren ook kan doen :sarc:
 
Uit de serie "simpel maar mooi uitgevoerd" en in het kader van het thuiswerken een bureau.
Ik vind dit bureau gewoon next level (no pun intended)


En ongezien wil ik ook wel de gaming chair van Herman Miller in samenwerking met Logitech die dit voorjaar uit gaat komen.
 
Ik moet ook zoiets hebben voor op werk (en thuis, maar dan is het wel zonde om mijn cross desk weg te doen).
Zit veel te veel en zou fijn zijn als ik ook staand achter de PC kon werken :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan