Maurice Vennemans
New member
Hallo
Ik ben druk bezig om mijn computer in elkaar te zetten. Ik had voor mijn bestelling de lijst van onderdelen doorgestuurd naar Highflow en gevraagd of alle onderdelen zouden passen. Hierop werd positief geantwoord en kreeg ik het advies om een tweede pomp (Laing D5) in de loop te zetten. Nu heb ik alleen het probleem dat mijn slang noch mijn fittingen passen op de pomp (Zie onderstaande lijst voor specificaties). Kan iemand mij helpen met het oplossen van dit probleem?
Alvast bedankt voor de hulp!
Mvg,
Maurice
Ik ben druk bezig om mijn computer in elkaar te zetten. Ik had voor mijn bestelling de lijst van onderdelen doorgestuurd naar Highflow en gevraagd of alle onderdelen zouden passen. Hierop werd positief geantwoord en kreeg ik het advies om een tweede pomp (Laing D5) in de loop te zetten. Nu heb ik alleen het probleem dat mijn slang noch mijn fittingen passen op de pomp (Zie onderstaande lijst voor specificaties). Kan iemand mij helpen met het oplossen van dit probleem?
Alvast bedankt voor de hulp!
Mvg,
Maurice
XSPC RX360 Black V3 (4) |
XSPC D5 Photon 270 |
XSPC Memorywaterblockset + sideplate set + |
XSPC Raystorm waterblock |
Silver killcoils |
Feser One Cooling Fluid - PURE / NO UV - Blue |
Kabelbinders 120x2.5mm (100 stuks) Zwart |
10MM (3/8 ID - 1/2 OD) Schroeffitting 90 graden - 2x schroef 10MM (3/8 ID - 1/2 OD) Schroeffitting - G1/4 Black Nickel 10MM (3/8 ID - 1/2 OD) 45 graden Schroeffitting - G1/4 Black Nickel |
PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT 3/8 ID - 1/2 OD - Crystal Clear - PFLEXA-12 |
Spuitfles + Trechter + anti knikveer |
Laing D5-MCP655 12V - 1/2 slang aansluiting |