Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jammer dat seizoen 2 gecanceld is. Ik zat al te wachten op een cameo van Freddy.
Ik moet wel zeggen dat er dit jaar weinig films zijn waar ik echt naar uit kijk. Afgelopen jaren was er altijd wel een blockbuster van James Bond, Marvel of Star Wars te verwachten.
Wil eigenlijk niet hardop lachen maar Halo is wellicht de slechtste game-adoptation serie ooit gemaakt.
Fallout is serieus next level. Muziek van Fallout 3 en 4, de sounddesign en alle kleine game details.
Het voelt simpelweg als de game inclusief de rare gekke karakters.
Mijn insteek is denk ik anders. Ik ken de games beiden niet en ben dus niet belast met enige voorkennis.
Net zoals dat sommige mensen naar een verfilming van een boek kijken of de verhaallijn wel gevolgd wordt.
Ik ben gewoon benieuwd naar het verhaal en de visuele invulling.
Los daarvan is Fallout tof om naar te kijken. (ook al ken je de games niet)
Als je de games hebt gespeeld want ik heb echt crimineel veel uren in de Fallout games zitten dan is het uiteraard meer een ding van herkenning.
Voor de rest is het ook kwestie van smaak wat het eigenlijk altijd wel is.