Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb h€t nog niet opgeteld, maar het zal zeker niet veel schelen. Bp fittingen zijn een beetje de krenten in de pap van een waterkoelset, mag van mij wel wat kosten.
Ik heb h€t nog niet opgeteld, maar het zal zeker niet veel schelen. Bp fittingen zijn een beetje de krenten in de pap van een waterkoelset, mag van mij wel wat kosten.
watercooling is gewoon altijd te duur Het ergste is als je dan wat overhoud, dan zou je denken van mooi ik ben goedkoop uit. Maar het eerste wat door, in ieder geval mijn kop, heen schiet is: Goh wat kan ik nog meer halen voor mn loop :eusa_wall:
Tsja, de pest is gewoon dat geen enkel ander bedrijf zulke mooie bochtjes maakt. Ik heb in mijn ontwerp voor FFF ook nog 7 rotary 90graden fittings nodig. duur geintje, maar een echt alternatief kan ik voorlopig nog niet vinden
Ja, het is jammer dat er geen soortgelijke ontwerpen beschikbaar zijn . Maar daarom neem ik genoegen met iets minder, zodat ik soortgelijke kwaliteit heb, voor een lagere prijs.
watercooling is gewoon altijd te duur Het ergste is als je dan wat overhoud, dan zou je denken van mooi ik ben goedkoop uit. Maar het eerste wat door, in ieder geval mijn kop, heen schiet is: Goh wat kan ik nog meer halen voor mn loop :eusa_wall: