Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat je het beste alles kan laten poedercoaten, bij Coolfris kon je in de gepolijstje midden plaat nog allemaal reflecties zien van alle slangen en de hardware maar in een A71 zie je alleen maar jezelf
Persoonlijk denk ik dus of alles 1 kleur of standaard laten, want als je gaat polijsten krijg je niet hetzelfde resultaat als wat Coolfris heeft helaas
Als je voor een standaard ATX layout gaat kan het heel mooi uitpakken om de vloer te polijsten, zodat die mooie blokjes die je voor de 5770s hebt erin weerspiegelen
Jawel, er zit schot in de zaak.. gisteren/vandaag alle WCblokjes gemount! en ik waarschuw alvast, voor het kwijlen..
Allereerst, de met pijn in mijn hart uitgekleedde SLI LE
Vond de stock heatsinks echt mooi. Helaas moeten die plaats maken voor ander gespuis :066:
't Fullcover blok scheelt echt een hoop ruimte, en je hoeft minder te prutsen met slang bochtjes etc.. scheelt toch weer 4 fittingen :033: 't geeft bovendien ook een groter gevoel van stevigheid op 't bord (ik ga er straks even mee op de weegschaal staan, volgens mij is ie vandaag 3 kilo aangekomen, lol)
Thnx, ik had ze gezien, wist alleen nog niet precies welke maat ik dan nodig zou hebben, en of dat zou passen.. en deze standaard dingen had ik nog liggen
Maar als de goede maat er is, gaan de Bp's er zeker tussen