Goedemorgen allemaal,
Ik ben Dennis Kluytmans, 23 lentes jong en parttime werkzaam als servicedesk medewerker en parttime werkzaam als Systeembeheerder bij de GGD. mijn nickname is hophop... Waarom weet ik niet, het klonk wel leuk.
Ik ben momenteel bezig met een studie ICT Beheerder niv 4 (voormalig niv 3 gedaan, bij defensie gegaan, op uitzending geweest (als ict'er))
Ik ben woonachtig in Tilburg, Daar mijn eigen Toko gekocht.
Na een tijd een laptop hebben gebruikt omdat ik veel op reis was; Begon het toch te jeuken en wilde ik weer een Vaste PC.
Ik heb toen een beetje overlegd met een van mijn collega's over hoe dit aan te pakken en wat ideeën over en weer gegooid.
mijn PC:
MOBO: MSI Gaming 970
CPU: AMD FX 83xx Black edition 8 core
GPU: 2x MSI R7 370 2GB OC
RAM: kingston 8GB DDR3
SSD: 500GB Samsung EVO850 SSD
PSU: Coolermaster GM550 voeding.
Koeling wordt geregeld met parafine olie.
Dit is nog een oude foto, de 2e GPU zit er sinds een weekje bij.
Mijn internet is 200Mb's volgens ziggo, en dan heb ik het voorstellen zo'n beetje afgewerkt denk ik zo.
Zijn er vragen... Dan hoor ik die graag!
Ik ben Dennis Kluytmans, 23 lentes jong en parttime werkzaam als servicedesk medewerker en parttime werkzaam als Systeembeheerder bij de GGD. mijn nickname is hophop... Waarom weet ik niet, het klonk wel leuk.
Ik ben momenteel bezig met een studie ICT Beheerder niv 4 (voormalig niv 3 gedaan, bij defensie gegaan, op uitzending geweest (als ict'er))
Ik ben woonachtig in Tilburg, Daar mijn eigen Toko gekocht.
Na een tijd een laptop hebben gebruikt omdat ik veel op reis was; Begon het toch te jeuken en wilde ik weer een Vaste PC.
Ik heb toen een beetje overlegd met een van mijn collega's over hoe dit aan te pakken en wat ideeën over en weer gegooid.
mijn PC:
MOBO: MSI Gaming 970
CPU: AMD FX 83xx Black edition 8 core
GPU: 2x MSI R7 370 2GB OC
RAM: kingston 8GB DDR3
SSD: 500GB Samsung EVO850 SSD
PSU: Coolermaster GM550 voeding.
Koeling wordt geregeld met parafine olie.
Dit is nog een oude foto, de 2e GPU zit er sinds een weekje bij.
Mijn internet is 200Mb's volgens ziggo, en dan heb ik het voorstellen zo'n beetje afgewerkt denk ik zo.
Zijn er vragen... Dan hoor ik die graag!