• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Fedde's CM690 II

Update #3: nieuwe GPU

Dagdag :)

Weer een up(date).

Heb vandaag bij de HF meeting een 4850 van K.3nny overgenomen :).

Snel ingebouwd, drivers fixed, en gaan met die hap.

Hierbij de pics:

macrogpu.JPG

En, nog een shotj:

niceviewgpu.JPG

Nou, dat was het wel weer :).

Misschien tot de volgende x! ;)

UUPDATE

Ik heb onlangs mijn nieuwe moederbord en voeding binnengekregen.
overzicht.JPG

Het moederbord is natuurlijk het belangrijkste :D
mobo.JPG

Doosje open
boxopen.JPG

En dan alles uit de doos, en nóg een foto.
inhoud.JPG

En dan, mijn moederbord!
mobooverzicht.JPG

Beetje installeren..

installed.JPG

Klaar!

(Ik weet het, ik het geen foto's van het installeren zelf, maar was nogal snel snel snel proberen :p)

Nog wat leuke fotootjes van mijn mobo (featurepics enzo)

cpuinput.JPG

cpupower.JPG

dimmcpu.JPG

dimms.JPG

headpipe.JPG
<< zie die heatpipe :p
ocgenie.JPG

pcislots.JPG

powerslot.JPG

shot.JPG

Hope ur liked :p. En tot de volgende keer!

Ps:

Nog een superpi score..

spi.png

Gratz!

STATUSUPDATE
Het was de bedoeling vandaag alles in de behuizing te bouwen samen met een vriend die op bezoek is, maar aangezien we het voor elkaar hebben gekregen om 2 borden in 2 dagen te slopen (en mijn bord dus ook), dus zit ik nu zonder GD65. Het lullige is dat dit niet eens gebeurt is met overclocken, maar door een voorkomende fout. Dus op dit moment zit ik zonder goed systeem. Het is de bedoeling op 1 of andere manier zo snel mogelijk geld te krijgen, en een nieuw moederbord te kopen, omdat de store op dit moment gesloten is tot 27 Augustus. Ik dacht, ik hou jullie even op de hoogte.

Ps. Waarschijnlijk koop ik een EVGA P55 FTW bord.

STATUSUPDATE
Het was de bedoeling vandaag alles in de behuizing te bouwen samen met een vriend die op bezoek is, maar aangezien we het voor elkaar hebben gekregen om 2 borden in 2 dagen te slopen (en mijn bord dus ook), dus zit ik nu zonder GD65. Het lullige is dat dit niet eens gebeurt is met overclocken, maar door een voorkomende fout. Dus op dit moment zit ik zonder goed systeem. Het is de bedoeling op 1 of andere manier zo snel mogelijk geld te krijgen, en een nieuw moederbord te kopen, omdat de store op dit moment gesloten is tot 27 Augustus. Ik dacht, ik hou jullie even op de hoogte.

Ps. Waarschijnlijk koop ik een EVGA P55 FTW bord.

Lal ik wou garantie zeggen, maar je shop is gesloten

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Fedmas Fedde wil ook wat! - Geweldig HF! HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
Fedmas Fedmas - Fedde - Oude Dell Bak :( Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Aequitis [GEZOCHT] 2x toolles drive fastener Coolermaster (CM690) Gevonden 1
Eternity cm690 advanced ii Cases en Modding 13
Dave-V Mezelf en mijn cooler master cm690 ll advanced voorstellen :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Crosshair 4 Extreme-666 past een XSPC UV Blue Dual 5.25" Bay Reservoir in een Cooler Master CM690 II Advanced Cases en Modding 3
M [VERKOCHT] Originele sidepanel CM690 II Advanced behuizing Verkocht 5
BETA911 [INACTIVE] CM690 II Advanced + highend WC + 8800GTS G92 + 700W PSU! Verkocht 11
C [INACTIVE] CM690 Sidepanel met window Gevonden 8
BETA911 [Eerste buildlog] Meet B911! (CM690 Advanced II + 5 x 120mm rad's) Gallery & Build Logs 67
M Watercooling in de Coolermaster CM690 II Advanced? Waterkoeling 30
Ianovski CM690 Nog wat meer! Gallery & Build Logs 3
D Coolermaster cm690 mod Gallery & Build Logs 23
Robert CM690 Advanced Cases en Modding 3
Johnny CM690 advanced II window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
V Cooler Master CM690 II Advanced HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27
B barterio CM690 + window en waterkoeling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 15
P Pino112 - Patrick - CM690 paintjobbed Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S CM690 fan setup Cases en Modding 9
I CM690 waterkoeling Cases en Modding 6
P Waterkoeling in CM690 Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan