• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Extended U2-UFO CYO By Zwelgje

Damn...elke keer als ik een MM kast zie begin ik spontaan te kwijlen.

Het ziet er goed uit Zwelgje. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat

Dankje wel.
We gaan rustig verder.
Nog aan het sleeve.
En er zit nog wat soldeer werk aan te komen.
komt een Hoog spannings relais om de Phase tegelijk aan te zetten met het systeem.
Nog bedankt voor de tip L3p. :)
 
die condensators dienen voor afvlakking, zodat het voltage wat uit de connector komt met zo klein mogelijke rimpel is.
ik de Audiotechnologie worden deze condensators zo dicht mogelijk bij de verbruiker gezet om de hoogste Frequenties af te vlakken.

aangezien je een 1250 Watt voeding koopt, weet de producent namelijk dat je hoogstwaarschijnlijk gaat overclocken, en liefst zo stabiel mogelijke voltages hebt.

ze verplaatsen gaat niet afdoen aan de werking van het apparraat, maar ik denk toch dat er miniscule verschillen te merken zijn als je het uiterste uit je systeem wil persen, hoe groot dit verschil is, dat weet niemand. :)

als je de waardes van de condensators kan noteren, en de voltage waar ze op aangesloten zijn, dan kan een expert je zeker helpen met de functie van de condensators...

op circuitsonline.net zitten er tal van experts die dat binnen enkele uren kunnen uitklaren :)
 
X-Tripot

Ben beetje druk geweest voor werk.

Thanks Baloo.

Heb de condensators al aan de andere kant zitten van de kabel zo dat ze nog een enige functie hebben.
En getest zonder problemen.
Is nog de enige kabel die ik op dit moment nog moet sleven.

En de volgende klus word zelf molex voeding en sata kabels maken.
Al ben ik toch nog een beetje bezig geweest
De onder kast is nu echt zo goed als klaar.
Heb isolatie materiaal geplaatst boven en onder in de kast tegen het geluid en trillingen van de phase
Gisteren een 5.52 bay scout bewerkt voor een drain poort en schakelaar voor de phase.
Die zit er nu netjes in.

Wat nog te doen.
Kabel verlengen voor stroom van de phase.
Als ik al eerder zij sata en molex kabels maken
Al heeft dat nog niet de prio.
Dan moederbord uit bouwen om te gaan isoleren.
Die dus af plakken en behandelen met plastic spray.
En dan tapen en kleien.
Water blok terug plaatsen.
Full cover blok plaatsen op de HD6990.
Routen van de slangen en de pompen vast zetten.
En als laatst kabel management.
Dan nog de boel testen.
Als alles goed is en de kleine dingetjes gedaan zijn.

De boel goed schoon maken om mooie foto's te maken.

Foto's van hoe die er nu uit ziet komen binnen kort.
 
ik ben superbenieuwd naar dit eind resultaat en ik volg hem op de voet,ikzelf heb vorige week mijn bestelling ook gedaan bij mountain mods voor een extended Mountain Mods extended Ascension ik moet nu alleen even 10 dagen wachten omdat er een onderdeel niet op vooraad is maar ik kan niet wachten tot ik men pakketje binnen krijg en kan beginnen:D
 
ik ben superbenieuwd naar dit eind resultaat en ik volg hem op de voet,ikzelf heb vorige week mijn bestelling ook gedaan bij mountain mods voor een extended Mountain Mods extended Ascension ik moet nu alleen even 10 dagen wachten omdat er een onderdeel niet op vooraad is maar ik kan niet wachten tot ik men pakketje binnen krijg en kan beginnen:D

Super het is een investering maar erg impress-if case.
Ben erg benieuwd hoe jou MM word mechano.

Mooie build! Keep on :D

Thanks zou ik doen
 
Vergeet het bijna hier zijn de nog twee foto's van de situatie.

Ik ben zelf erg te vrede over de look's van de voor kant.
DSC_0069.JPG

De drain port zit netjes onder in en daar naast de switch voor de phase.
Heb geprobeerd om het niet rommelig te maken.
En dat is zo aardig gelukt.

Alleen de binnen kant is het anders.
Meeste sleeves zijn af.
Alleen de power en reset switch sleeves moeten op nieuw gedaan.
Was dat al van plan om dat ik de kabels wilde solderen op de switches.
En de 24 pins moet nog.
De BR drive moet ook nog zwart gespoten.
En als de phase en de water koeling er op zit word het kabel management aan gepakt.

DSC_0074.JPG
 
Update

Vandaag heel de dag bezig geweest met isoleren van het moederbord.

eerst alles er af.
DSC_0078.JPG


Daar na af plakken.
En het bord behandelt met plastic spray.
DSC_0079.JPG


Koelblok er op.
DSC_0080.JPG


En dan kleien maar met gum.
DSC_0081.JPG


DSC_0082.JPG


En nu vond ik het wel welletjes voor vandaag.
 
hey,

vindt de voorkant van je case echt mooi gedaan en tja die binnekant komt zeker nog wel goed

ben ook zeer benieuwd naar wat de ss gaat doen en of het makkelijk 24/7 te houden is en het (blokje) op het mobo hmmmm

en nu maar wachten tot die volgende update !!!!

grtz fatal_error.be
 
Misschien een hele domme vraag maar ik heb echt geen idee.
Wat is kleiën en waarvoor doe je dat?

Hij ziet er wel vet uit hoor. Als ik jou zo bezig zie kan ik niet wachten tot de mijne terug is van de coater zodat ik ook echt kan beginnen.
 
Briljant deze build! Zelf wilde ik de Little Devil V10. De LD V10 heeft PC, maar heeft niet dat brede ruime ontwerp.
Dit heeft dat ruime ontwerp wat een CaseLabs TH10 ook heeft. Maar er dan PC aan toevoegen is gewoonweg briljant. :112:
 
Thanks voor alle reacties.

Misschien een hele domme vraag maar ik heb echt geen idee.
Wat is kleiën en waarvoor doe je dat?

Hij ziet er wel vet uit hoor. Als ik jou zo bezig zie kan ik niet wachten tot de mijne terug is van de coater zodat ik ook echt kan beginnen.

Het is inderdaad voor isolatie.
De kop van de phase change die straks op de cpu/processor komt word heel koud.
Zal tussen de -50 -70 graden komen.
Dan krijg condens en ijs vorming.
Dat wil je niet op je moeder bord hebben.
Dus als extra maat regel het hele moederbord met plastic spray in gespoten.
mocht-er toch ergens zo koud worden en vocht ontstaan dat er geen kortsluiting ontstaan.
De kneed gum is voor op de echte koude plek te beschermen.
Omdat het zeker is dat het daar vocht en ijs zou ontstaan.
Dan is het kneed gum het makkelijkst en het beste manier, zonder dat het kwaad kan op het moederbord om te isoleren.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan