• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Extended U2-UFO CYO By Zwelgje

Haha. Ik wil 'm ook. Of eigenlijk kan ik niet kiezen.. haha! Maar even wachten tot er wc blokjes uit komen voor Z77 :041:
Al ben ik niet van plan wb op het moederbord te plaatsen.
Dit kwam ik wel tegen op het evga forum.
I emailed Bitspower a couple of weeks ago, and asked them if the would make a wb for z77 ftw board, i got this answer from them:

Sir
We will

We are waiting for MB be shipped form USA.

Best Regards,
Sales Team

Bitspower- Future Design Unique

Bitspower International Co., Ltd

Dit is dan ook tot nu toe de enige die iets heeft laten weten voor wb op de evga z77 ftw.
Begreep dat er voor de asus borden ook erg weinig nieuws is voor aftemarket wb voor de mb.
 
mini update.
CPU op gehaald.

DSC_0102.JPG
 
Vette kaart!!!! :112:

Ja Dik is ie he :D

Zwelgje en zijn dual gpu kaarten ook altijd haha

Heb veel getwijfeld.
Maar kon het niet laten.

Oooeehh! Das een lekker pakketje!

Zeker ;D

Maar nu van het goede merk! Lekker kaartje! ;) :D

Nu eens het groene front gesponsord.
Kwam ook erg goed uit de testen.

Waarom heb je gekozen voor een 3770K en niet een 3570K? (ik sta voor dezelfde keuze, ben benieuwd waarom je voor de duurdere van de 2 bent gegaan)

Zie hier onder :D

Ik gok erop dat het meer een keuze is die gemaakt is vanuit "omdat het kan-standpunt", dan dat er puur gekeken is of hij het nodig heeft ;).

Dat is de grootste reden.
Maar ook als we gaan over klokken heeft de 3770k net iets meer cache geheugen (2mb)
En voor het normale gebruik is HyperThreading weer interessant.
Plus iets hogere base clock (al mag dat geen naam hebben in vergelijking met de 3570k)
Dus alles bij elkaar heeft het gemaakt dat ik de 3770k heb genomen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan