• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

StrikeZero (Mountain Mods Ascension Extended)

Aequitis

Member
Hallo allemaal,

Ben Sinds kort op men eigen gaan wonen en vond het wel eens tijd dat ik men eigen computer/gaming room ga bouwen...
Met dat in gedachte moest ik natuurlijk ook iets aan men computer doen..
Nu ben ik al een hele poos trouwe klant van highflow en nog nooit wat te klagen gehad dus ik dacht laat ik maar mooi hier een buildlogje posten als bedankje ;)
Nu had ik een single watercooling loop in mijn Silverstone Raven RV01 lopen maar werd een beetje gek van men TRI-SLI GTX 260's met dat gezoem en gedoe ... dus maar besloten wat extra blokken te kopen en deze te installeren ...
Naja je kunt het vast wel raden ... het paste allemaal niet meer in men kast ...
dus toen moest ik maar een nieuwe case bestellen ... en men oog was gevallen op de
Ascension Extended van mountain mods ... dammm wat een ruimte heeft die kast !! :gek

mmaqq.jpg


:gek :gek :gek
Ok hier is btw nog een pic van men messy raven met de poging om het te passen...
maar niet afgemaakt ivm de nieuwe kast die onderweg is ...
img0803ec.jpg


en hier een close up van mijn Swiftech Apogee GTZ Cpu block en bitspower NB/SB & Vreg blocks :)
img0804u.jpg


En nog wat goodies die ik al had liggen of bij besteld heb ^^
2x trip rad, 2x tube reservoir met cooling fins en 2x mcp655 pump van swiftech :p

img0800o.jpg

img0801n.jpg

img0802at.jpg


Huidige systeem configuratie:

Mobo: EVGA X58 Watercooled
CPU/Cooler:Intel i7 965 Extreme Watercooled
Waterblock CPU:Swiftech Apogee GTZ
Chipset Waterblocks:Bitspower NB/SB & Vreg
RAM: Corsair Dominator 6GB DDR3 1866 (3x2GB)
GPU: 3x EVGA GTX 260 Core 216 - 55nm TRI-SLI FTW Watercooled!!
Case/PSU: Mountain Mods Ascension Extended, Silverstone Strider 1000w
HDD: 4x Seagate Barracuda 500GB (RAID0), 1x Seagate Barracuda 1TB

Lijkt erop dat dit best een lang projectje gaat worden hehe ... ben ondertussen ook nog aan het verbouwen thuis en ben nou niet de meest rijke persoon hier in nederland :095:
maarja gaat wel leuk projectje worden ... van plan om alles in het thema blauw en uv groen te maken ... alle kabels sleeven en custom electra installatie zodat ik alle lichten mooi kan uitzetten savonds zonder dat de fans of andere dingen uitvallen in de pc ..
Nog nooit dingen gesleeved maar genoeg erover gelezen dus dat gaat wel leuk worden om dat uit te vogelen :)
Misschien dat ik in de toekomst nog het systeem ga upgraden andere mobo en graph cards ..... maar dat duurt nog wel een poosje tenzij er een sponsortje de hoek om komt kijken... maarja ben atm blij met wat ik heb ... en eerst dit maar eens mooi afbouwen :053:

Dat is het ff voor nu ... updates volgen ;)
 
==== Update 1 ====

WOOT Kijk eens wat er vandaag na 7 dagen wachten binnen is gekomen :D
img0805ba.jpg
[/IMG]

Tijd om uit te pakken ... dammm die kerels hebben alles we heel erg goed in gepakt... de verhalen over Mountain mods epic inpak methodes zijn waar!!
Dus mag ook met geluk melden dat mijn case heel is aangekomen ...
De laser edged windows zijn heel goed gelukt (Naja de top window heeft wat kleine imperfecties weet nog niet of ik daar MM over ga mailen... maar laten we het plezier niet bederven haha )

img0806au.jpg

img0807sfthy.jpg

img0810p.jpg

img0811ec.jpg

img0813ew.jpg

img0814uc.jpg

img0815dv.jpg

img0816i.jpg

img0817k.jpg

img0820h.jpg

img0821yh.jpg

img0823i.jpg

img0826kw.jpg

img0827o.jpg

img0828em.jpg

img0829s.jpg



Zo dat was het weer voor ff ... volgende is alvast wat componenten installen ^^
 
====Update 2====

Zo maar ff wat aan het installen geweest ... voorbereidend werk voor hopelijk eind deze maand en anders volgende maand wanneer het echte bouwen begint :)

img0830om.jpg


zo men 3 watercooled graph cards ready to be installed ;)

img0831zy.jpg


Awwww.... men zielig lege Silverstone Raven RV-01

img0832p.jpg


kijk dat lijkt er al meer op .... mobo en graph cards installed :p

img0833x.jpg


hoopje harddrives uit de raven gestolen hehe ^^

img0835v.jpg

img0836r.jpg


Hdd Racks geinstalleerd

img0834g.jpg


zo de complete kabelboom ... kan er nu nog niks mee straks als de components in de kast zitten dan ff kijken of alles nog passend is en anders verlengen en daarna mooi sleeven zodat het niet lijkt alsof er een electrical cabinet ontploft is :p

was ie weer voor nu .... moet helaas weer een aantal weken zo en zo stil zitten om te sparen voor de rest haha :)
gelukkig heb ik een laptop aageschaft vorig jaar scheelt een klein beetje kan iig downloaden en films kijken ...
heb wel enigzins afkick verschijnselen van het gamen hahaha :D
 
====Update 3====

Zo ben ik weer kijk eens wat freddy is komen brengen op zn scooter ;)

img0840j.jpg


tijd om maar eens uit te pakken en verschillende dingen in elkaar te zetten enjoy :D ...
nu is het nog wachten op men 2 fan controllers en 13 Blue Shark fans die ik helaas ergens anders heb moeten bestellen omdat freddy alleen de witte had ...
had al gehoopt die binnen te hebben maar helaas ze laten op zich wachten ..... hopelijk morgen meer geluk ...

uitpakken
img0841q.jpg


en uitstallen ;)
img0842j.jpg


2x D5 pomp before
img0844u.jpg


2x D5 pomp after
img0845o.jpg

img0846sw.jpg


2x Triple rad shroud
img0847e.jpg

img0848k.jpg

img0850z.jpg


EK Triple Serial block & Link
img0849h.jpg


Link installed op de block
img0851qx.jpg

img0852r.jpg


en alvast een klein beetje tubing ;)
img0853s.jpg


zo thats all for today ... hopelijk morgen de fans en controllers want dan kan ik al een eind vooruit ...
en sleeven etc dat doe ik pas op het laatst want ik ga eerst ff kijken of alles draait en daarna kabelmanagement toepassen en de boel sleeven ...
 
====Update 4====

Zo zijn we weer .... was vandaag een erg hete dag ... en ja dan moet er genoeg vloeistof flowen ;)
dus zodoende ff wat bij highflow besteld ...

lekkere caprisonne !! thanks freddy :D
img0854jh.jpg


alle gekheid op een stokkie nog ff wat kleine dingetjes bij besteld wat ik zo hier en daar miste :
img0855e.jpg

img0856uz.jpg


men ram blockje :D sja toch maar besloten men corsair dominators wat rust te geven ;)
img0857pz.jpg


EK verbindingsblock TRI SLI SERIAL :p
img0858nh.jpg


en last but not least ... 2x een 5,25 inch opvulbracket haha ;)
kheb gekozen om hier brackets in te doen met 2 tempsensor per bracket dus 4 in totaal die inline de temp van de vloeistof
gaan meten ... 2 loops dus beide zijde een paartje sensors ... incoming and outgoing temps :)
zal wel niet veel verschillen maarja wel mooie indicatie als er iets mis is dan zie je dat meteen
img0859sl.jpg


ook aanwezig in het pakket waren 13 noiseabsorbers voor de fans en een hele hoop fittingen voor oa reservoir waar ik miste en wat stops voor de video kaarten :p
zo was ie weer .... moet nu een week ofzo wachten op men fancontrollers en fans ... gaaaap ... kwil verder maar kan nu niet ...
 
guess what .... net contact met Azerty gehad en men fans verwachten ze pas op 18-7 dus dan nog 2 dagen aflevertijd ... heb ik ze pas op 20-7 als er niks mis gaat ...

dammit moet nog 2 weken wachten schiet niet op :(
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Aequitis StrikeZero's LAN BOX Gallery & Build Logs 8
Aequitis StrikeZero - Coolermaster Cosmos II Gallery & Build Logs 32
Aequitis StrikeZero Stealth Gallery & Build Logs 20
Aequitis StrikeZero Overdrive Gallery & Build Logs 14
G Mountain Mods mATX Modular IO panel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Mountain Mods ALU Triple 120 (Black Anodized) 5.25 baycover HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
TinusB Mountain Mods Plateau en Pedestal 18 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Mountain Mods UFO, deel 4 :) Gallery & Build Logs 41
Hightower mountain mods 5.25 brackets HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Hightower mountain mods 5.25 bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
A mountain mods kast Gallery & Build Logs 0
H Mountain Mods: Mountain Mods Modular I/O Panel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Monster Mountain Mods Extended Ascension HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Aequitis [VERKOCHT] Mountain Mods Ascension Extended Verkocht 7
vincent [VERKOCHT] Mountain Mods H2gO Verkocht 26
S Mountain Mods en Dimastech HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Mountain Mod Motherboard Tray, HDD Brackets en Ascension HighFlow Product Suggesties en Nieuws 37
Wally1987 MOM. a.k.a. Mountain of Mystery :D Gallery & Build Logs 67
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
RusH Mountain Mods kasten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
M Bringing back the desk in desk mods Cases en Modding 8
toosgrandioos [CIP] TG Mods - Powermac G5 Gallery & Build Logs 4
Viepert [VERKCOHT] Corsair C70 Military Green (met mods) Verkocht 4
DieHard [CLOSED] GTA V mods voor xbox360 Verkocht 2
M Plaats hier je kleine mods e.d. Gallery & Build Logs 9
Lqd [IN-ACTIVE] Silverstone TJ07 + Mods Verkocht 7
Oli4v [VERKOCHT] Lian Li V2000b II Plus + Extratjes en mods Verkocht 3
Sw333t Forum Plugins/Mods voor fun, wel of niet doen? HighFlow Forum 21
Wouter Nieuwe mods. Welke wil jij er op hebben? HighFlow Forum 21
Wouter Gebruik jij 1 van deze mods? HighFlow Forum 7
dopestuff HET ghetto mods topic Cases en Modding 171
Freddy Voor de mods, taken en werkzaamheden HighFlow Forum 0
G New PC mods and such + specs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan