oke, ik heb dus een HTC HD2...:icon_winkle:
Ik heb deze gekocht omdat ik eerst zat te aasen op de voorloper van deze, de Touch HD.
ik vond zijn grote scherm echt waanzinnig & aangezien ik van een samsung D600 afkom, is het echt een heel verschil! toen kwam de HD2 uit, beter & groter dus ik wist al gauw dat dit eigenlijk mijn volgende telefoon zou worden..
De HD2 ligt prettig in de handen, tis niet dat ik grote klauwen heb, maar hij ligt fijn. tis soms lastig om op het startknopje op het scherm te drukken als je hem in je handen hebt, gewoonweg omdat het scherm belachelijk groot is. gelukkig zit er ook een "home" button onderin. welke ik dus gebruik als ik er niet makkelijk bij kan
.
er zitten nog wel wat haken aan de telefoon zelf, altans zo ervaar ik het.
1. Af en toe kan je geen smsjes ontvangen/verzenden ( dit is momenteel "verholpen" door een hotfix uit te brengen, alleen de meningen zijn verdeeld bij sommige werkt hij wel, sommige niet. ( in mijn geval dus niet ).
2. MSN werkt niet naar behoren. ik heb wel een onbeperkt internet abbo, maar Messenger gaat dan zeuren dat de service niet beschikbaar is... moet ik me telefoon uitzetten & aan en dan werkt hij weer.
3. Sinds ik van 1.44 naar 1.48 gegaan ben heb ik wel gemerkt dat hij sneller is qua grafics. mischien omdat ik de HD2 chainfire patch had geinstalleerd ( voor electopia demo ) maar dat weet ik niet zeker. Ook heb ik gemerkt dat hij vaker vast loopt. dan opeens krijg je een error, en zegt windows sorry en of ik het wil versturen... stom dus!:088:
al met al is het een hele fijne telefoon, alleen hij heeft nog wel wat bewerkingen nodig vanuit de gebruiker zelf. sommige dingen ervoer ik als storend. andere dingen niet. voorbeeld: na 10 seconden gaan de backlights van je knopjes uit. kan je dus niets meer zien als je in het donker bezig bent. met een simpele registry-hack is dit te verhelpen.. maar toch het is dat kleine beetje moeite wat je moet doen.
( Danimal, als je nog meer vragen/hulp nodig hebt. PM me
)