• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Enermax Fulmo black&white

ben gister begonnen met mij enermax fulmo kast onderhanden te nemen.


de kast zoals hij standaard is:ENERMAX - Fulmo
huidige systeem status: want ja, moet toch kunnen blijven computeren.
IMG_3662.JPG

het is de bedoeling dat de binnenkant compleet WIT word, en de buitenkant MAT-ZWART. en een paar witte accenten aan de buitenkant "gewoon lekker strak".

hier de eerdere post over mijn pc, om toch even te laten zien hoe hij eruit zag en welke specs mijn systeem heeft.
http://forum.highflow.nl/f40/enermax-fulmo-hulp-gevraagd-13385/.

de waterkoeling set heb ik inmiddels ook alweer aangepast. ik ben er zeer tevrede over THANX HIGHFLOW.

eerdaags ook even witte sleeves & een extra reservoir bestellen. om de binnekant mooier af te werken.



eenmaal alles eruit ben ik meteen begonnen met het opschuren en afplakken van de case!
IMG_3663.JPG
IMG_3666.JPG
IMG_3667.JPG
IMG_3673.jpg


alvast een kleine preview van het spuitwerk, dit is pas de eerste laag. straks nog een laagje eroverheen om het mooi wit te maken.
IMG_3677.jpg
IMG_3679.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
UPDATE!!

5 lagen wit en 4 lagen zwart verder is dit het resultaat van het spuitwerk. ik ben er zo blij mee. maar helaas kan ik deze avond nog niet verder met mijn build.

morgen krijg ik mijn bestelling van highflow binnen met witte sleeves en meer. morgen dus eindelijk mijn kast inbouwen.
en langzaam aan alles sleeven! 3 dagen vrij dus genoeg tijd om jullie up to date te houden.
IMG_3720.JPG
IMG_3721.jpg

ook even snel getest met uv lampjes erin
IMG_3722.JPG


Groetjes!
 
Laatst bewerkt:
update
mede highflowers, vandaag ben ik weer aan de gang geweest zoals eerder vermeld. helaas een behoorlijke tegenslag gehad: fancontroller & 2 fans kapot. ook het sleeve pakket. waar ik de heledag aan wou spenderen. blijkt dus veel te weinig sleeve materiaal te bevatten. nu moet ik dus extra sleeves gaan bestellen zodat ik weer verder kan.


de bestelling van highflow JEEJ!
IMG_3729.JPG

pre-module, zodat ik dit ineen keer in de kast kan plaatsen. helaas moet ik nu nog wat vinden om de tank& houder op de fans te bevestigen. want zoals het op de foto zit kan de fentilator niet draaien ivm een moertje aan de onderkant van de tank.:(
IMG_3730.JPG

case voorkant, helaas zijn deze mooie fans nu kapot :(
IMG_3732.jpg

testloopje om te kijken of de tank niet lekt. gelukkig niet :D
IMG_3733.JPG

hop oude sleeves eraf.
IMG_3734.jpg

nieuwe erop. eerste keer sleeve, ging best goed eerlijk gezecht. alleen de lamptrontools zijn van dermate slechte kwaliteit dat de eerste keer dat ik een kabel uit de connector wou halen de 2 pinnetjes 90 graden gebogen waren.
IMG_3735.JPG
IMG_3737.jpg

en 2x de huidige stand van de pc. voeding licht naast de kast. omdat ik die niet elke keer in en uit wil bouwen als ik weer kan sleeven.
IMG_3738.JPG
IMG_3739.jpg




Tot de volgende update! deze gaat wat langer duren. qlimax morgen en moet weer sparen voor de volgende bestelling!
 
update

eindelijk de bestelling van highflow weer binnen. gelijk weer aan de gang gegaan met sleeven.
ik moest nog 3 kabeltjes doen en toen begaf mijn lamptron tool het, ik heb het verder met 2 paperclips gedaan met pijn en moeite.

ook de nieuwe fancontroller geinstalleerd. deze vind ik zelf een mooiere uitstraling hebben als de 4 fanvariant die ik eerst had.




IMG_3960.jpg
IMG_3962.JPG
IMG_3963.jpg
IMG_3970.JPG
IMG_3973.jpg
IMG_3983.JPG
IMG_3995.jpg


het eindresultaat mag er wezen! in de zomer ga ik weer verder, met de laatste afwerkingen, zoals backplates van de gpu's maken en een metalbox om de voeding heen. voor een nog strakkere afwerking.

IMG_4005.JPG
IMG_3974.jpg



dus tot de aankomende zomer! :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Advies Swiftech 240X i.c.m. Enermax Fulmo Waterkoeling 9
C enermax fulmo hulp gevraagd Advies Waterkoeling Setup 4
F Enermax Fulmo Basic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
T enermax NEOchanger Waterkoeling 3
vincent [VERKOCHT] Nivdia 690gtx msi sniper g1 1300watt enermax Verkocht 12
R Enermax TwisterPressure HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
H [IN-ACTIVE] Enermax Apollish Groen of Enermax Vegas Trio fans Gevonden 0
l3p [VERKOCHT] 3 x Enermax T.B. Vegas Duo UCTVD14A 140mm Fan - Blue/Red- 1500RPM Verkocht 9
l3p [VERKOCHT] Enermax T.B. Apollish Red 4x 140mm & 1x 120mm Verkocht 9
DieHard Enermax Apollish Red 120mm case fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Legendary1985 [REFUSED] Enermax MaxRevo 1500W MDPC-X gesleeved Verkocht 2
D [VERKOCHT] (enermax) pomp top (mcp-350) en diversen Verkocht 11
Mannozels Enermax T.B. Apollish 8cm Blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Legendary1985 [GEVONDEN] 1500W PSU Enermax Patimax / Silverstone eventueel te ruilen met AX1200 Gevonden 4
K [IN-ACTIVE] 2x Enermax 120MM Apollish VEGAS RED Gevonden 0
P [VERKOCHT] Enermax LuxuRay Verkocht 3
soppy [VERKOCHT] 2x Enermax Apollish Vegas Verkocht 6
Likety Enermax T.B.Silence PWM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
alain-s [IN-ACTIVE] Enermax 120MM Apollish SILVER and RED 1700RPM Verkocht 11
alain-s [VERKOCHT] Enermax 120MM Apollish VEGAS SILVER 2000RPM Verkocht 7
P Enermax Luxuray HighFlow Product Reviews 7
I Ledfan Enermax 140mm Hardware & Software 10
M Enermax T.B. Apollish Red 120mm fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Enermax Appolish aansluiten met Fan Controller Overige Koeling 9
S [VERKOCHT] Enermax Revolution 85+ 1250W Verkocht 5
alain-s [INACTIVE] Enermax 120MM Apollish RED 1700RPM Verkocht 3
Demolisher Enermax Cluster 92mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
alain-s Enermax Fans sensor Cases en Modding 2
LightStar Enermax Apollish Fan 80mm en 120mm GREEN / GROEN HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Blackruby Enermax Apollish VEGAS fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Mobomonster Enermax Apollish Zilver/Witte led HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Enermax Apollish HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
vincent Enermax Cluster Twister fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
HighFlow Black Friday 2023 Extra Black Friday Deals! HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
TinusB CableMod RT-Series PRO ModFlex Cable Kit for ASUS and Seasonic – BLACK / SILVER HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy Black Friday deal 2022, start vandaag! HighFlow Computer Cooling Shop 6
Wasmachineman_NL EKWB EK-STC Classic 16/10 Black Gezocht 7
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Jason Op voorraad: EK-Classic InWin 303EK D-RGB – Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason RESTOCK! Black Ice radiators HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Cape Cora HF 642 Konvekt - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Arterial Dual 560mm Water-Box - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason XSPC RayStorm EDGE ARGB CPU Waterblock INTEL & AMD - Silver or Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Watercool MO-RA3 External Radiators - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Arctic BioniX P120 A-RGB PWM fan - 120mm - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan