• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Duality - REBUILD

Bas, een Q9550 met 8GB komt idd nog goed mee! 't Zit ook een SSD in en dat maakt ook veel uit. Andere grafische kaart daar zeg je wat, maar mij maaktdie 5850 niet veel uit want ik game toch al een jaar of 2 niet meer. Nu voldoet zelfs mijn MB Pro 13" mid 2010 die een ramupgrade naar 8GB heeft gehad en waar slechts een Core 2 duo P 8600 in zit. Enkel een SSD hierin zou weer een mooi verschil maken.

Voor schooltaken voldoet hij nog meer dan prima! (elektronica ict)

Zal trachten straks wat fotootjes te posten.
 
IMG_0478
Sober frontaanzicht zonder aquaero.

IMG_0485
Lekker Blauw en valt het op dat de midplate ook nog eens een poetsrondje met belgom heeft gekregen?

IMG_0484
1 pompje onderin op zo'n standje, lekker fluisterstil.

IMG_0481
1 pompje betekent ook slechts 1 reservoir, wou er eigenlijk een multires 250 in, maar dat was net iets te lang (dan kon hij niet zo dicht tegen de radiator en/of zou ik het hele gedoe moeilijk kunnen vullen.

IMG_0480
Mijn voorraad blauw slang is er nu wel doorheen, moest zelfs 1 ouder stukje gebruiken ...

Dat waren dus de beloofde foto's. Maar de aandachtige kijkers zullen wel weten dat dit de foto's waren.

Groetjes en geniet nog van de zon.
 
Onderstaand betekend niet veel goeds.
8-tal maanden geleden was m'n PA120.3 stuk, dan maar vervangen door een PA120.2, vandaag net voor mijn examen morgen (heb de pc nodig mijn databaseprogrammeren te oefenen) begint die te lekken. Dan maar snel de 160.1 opgevist (was al vergeten waar die alweer lag) en deze er snel opgelegd en aangekoppeld zodat ik zo weinig mogelijk tijd zou verliezen.

2zi0qpw.jpg


Na de examens kijken om alles eens deftig onderhoud te geven enzo want op deze manier kan het niet echt verder en ook eens uitkijken naar nieuw moderbord processor en ramgeheugen (kwestie van eens te upgraden na 9 jaar op een Core 2 duo gewerkt te hebben -5jaar met Q9550, maar zo zijn er 2 die stukgegaan zijn).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan