• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.
Ik heb voor de lektest de rotzooi erin gegooid die Thermal take bij de kast leverd. Dit heb ik gedaan om de volgende reden:

Als er bij de lektest blijkt dat ik gewoonweg een idioot ben geweest en er overal vloeistof uitspuit dan ben ik dure Fesser one kwijt. Nu heb ik Tt erin gedaan om de reden dat als ik zou knoeien of er een gigantische lek zou zijn dat ik niet mijn goede spul zou weggooien.

Nu zit ik met het volgende:
Ik wil het liefste niet het Tt water mixen met Fesser One
 
voor het leeg laten lopen moet je niet alleen aan de onder kant iets open zetten... ook aan de boven kant moet je een opening hebben.

zet en res open of trek de slang van de bovenste aansluiting in je setup.

Als water in een setup maar aan 1 kant lucht krijgt blijft het zeg maar plakken in de slangen..

een Fillpoort boven in de kast en je bent er van af.
 
offtopic:

Yep. Heb nu (door Damunk en als de post ze niet kwijt raakt) m'n kabels compleet. Van de vier kabels hebben er dan drie rode connectors en de vierde heeft dan een zwarte connector. Daar kan ik wel mee leven.

Maar mocht er iemand nog een 6-pins PCI-e kabel hebben liggen met een rood voetje hou ik me altijd aanbevolen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan