• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Darth's "YDA-MDPC" Project

Dye is een kleurstof dat voornamelijk wordt gebruikt voor het "verven" van kleding.
Wanneer het systeem klaar is zal ik een how-to plaatsen.

Waarvoor alvast dank!

Lukt het coaten van de behuizing van de DVD drive goed? er zitten toch bewegende delen in?

Verder zieke update man! echt leuk om te zien hoe dit monster zijn uiteindelijke vorm gaat aannemen
 
Het leuke is de kleurstof trekt IN het opject ;)

Dus je kan het absoluut niet zien als een coating of verfbehandeling, het gebeurt ontzichtbaar :p

Zie het als een stukje keukenpapier die gemorst water opzuig,
 
Nadeel van fans is dat het dun en geen dragende delen heeft, dus een rondje(behuizing van de fan) zakt inelkaar dus je zou een houten constructie moeten maken dat de behuizing van een fan heel houd, en dat geld helemaal vor de fanbladen, die gemiddeld 2mm dik zijn ;)
 
About Time Update Time

Ziet er echt SUPPER! dik uit :D!

Aleen je filport strips iets tever doorgebogen?? lijkt wel of de fittingen tegen de grond aankomen :)
Nee hoor zijn precies goed. Net genoeg ruimte voor de slang.

Komt er ook als hij klaar is een filmpje???? Lijkt me wel leuk ;)
Zit in de planning :D.

WOWOWOWOOWOWOW. Zeg, als je hem ooit nog zou verkopen..
Kleine kans :p.

Das wel echt vet ja! Ik zie de handleiding graag tegemoet! ik neem aan dat dit dan ook voor fans werkt?
Nadeel van fans is dat het dun en geen dragende delen heeft, dus een rondje(behuizing van de fan) zakt inelkaar dus je zou een houten constructie moeten maken dat de behuizing van een fan heel houd, en dat geld helemaal vor de fanbladen, die gemiddeld 2mm dik zijn ;)
Ik zie geen enkele reden waarom een fan in elkaar zou zakken.

Iedereen bedankt voor de replies en sorry dat het zo lang heeft geduurd.
Het project heeft eerst een maand compleet stil gelegen omdat ik last had van een "Computer Enthusiast" aandoening: EXTREEM Vitamine D tekort :p.
Daarna weer aan de slag gegaan om een bepaald onderdeeltje te maken, en aangezien ik vaak net zo lang doorga tot het lukt was het ondertussen weer een maand verder voordat ik besloot het dan toch maar te laten maken.
Nu ben ik er ongeveer weer anderhalve week fulltime mee aan de slag en kan ik eindelijk weer een update plaatsen.

Aquaero LCD aansluiting aangepast.
IMG_0393.jpg

IMG_0441.jpg


De Touch PCB's afgewerkt met de juiste capacitors, en heatsinks geplaatst op de IC's.
IMG_0627.jpg

IMG_0628.jpg

IMG_0633.jpg


Ey move over I live here too :D.
IMG_0639.jpg


De USB hub aangepast.
IMG_0643.jpg

Ik snap NZXT niet, ze leveren dit ding met een high density sleeve cable en dan pluggen ze er een witte power connector op :dunno.
IMG_0644.jpg

Vervangen dus :040:.
IMG_0645.jpg

IMG_0651.jpg


En vervolgens gewerkt aan de bekabeling en componenten voor de Top.
De kabelbundels lopen nog niet helemaal goed maar zullen pas tegen het einde correct afgewerkt worden.
IMG_0669.jpg

IMG_0672.jpg

IMG_0708.jpg


Stay tuned, more coming THIS week.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan