About Time Update Time
Ziet er echt SUPPER! dik uit
!
Aleen je filport strips iets tever doorgebogen?? lijkt wel of de
fittingen tegen de grond aankomen
Nee hoor zijn precies goed. Net genoeg ruimte voor de
slang.
Komt er ook als hij klaar is een filmpje???? Lijkt me wel leuk
Zit in de planning
.
WOWOWOWOOWOWOW. Zeg, als je hem ooit nog zou verkopen..
Kleine kans
.
Das wel echt vet ja! Ik zie de handleiding graag tegemoet! ik neem aan dat dit dan ook voor
fans werkt?
Nadeel van
fans is dat het dun en geen dragende delen heeft, dus een rondje(behuizing van de fan) zakt inelkaar dus je zou een houten constructie moeten maken dat de behuizing van een fan heel houd, en dat geld helemaal vor de fanbladen, die gemiddeld 2mm dik zijn
Ik zie geen enkele reden waarom een fan in elkaar zou zakken.
Iedereen bedankt voor de replies en sorry dat het zo lang heeft geduurd.
Het project heeft eerst een maand compleet stil gelegen omdat ik last had van een "Computer Enthusiast" aandoening: EXTREEM Vitamine D tekort
.
Daarna weer aan de slag gegaan om een bepaald onderdeeltje te maken, en aangezien ik vaak net zo lang doorga tot het lukt was het ondertussen weer een maand verder voordat ik besloot het dan toch maar te laten maken.
Nu ben ik er ongeveer weer anderhalve week fulltime mee aan de slag en kan ik eindelijk weer een update plaatsen.
Aquaero LCD aansluiting aangepast.
De Touch PCB's afgewerkt met de juiste capacitors, en heatsinks geplaatst op de IC's.
Ey move over I live here too
.
De USB hub aangepast.
Ik snap NZXT niet, ze leveren dit ding met een high density sleeve cable en dan pluggen ze er een witte power connector op :dunno.
Vervangen dus :040:.
En vervolgens gewerkt aan de bekabeling en componenten voor de Top.
De kabelbundels lopen nog niet helemaal goed maar zullen pas tegen het einde correct afgewerkt worden.
Stay tuned, more coming
THIS week.