Ge-Wel_Dig !
T The Boiler New member 14 januari 2011 #303 o my tja gewoon rillingen over mijn rug zo mooi Uber mod echt waar vandaar dat ik mijn 100ste post hieraan wijdt
o my tja gewoon rillingen over mijn rug zo mooi Uber mod echt waar vandaar dat ik mijn 100ste post hieraan wijdt
maomanna Shoutboxspammer 14 januari 2011 #305 Als hij klaar is, zal hij zeker je rug slopen zo zwaar dat ie wordt
Calimero Banned 14 januari 2011 #309 Fedmas zei: Vetvet Klik om te vergroten... Dan moet hij nog goed poetsen voordat het geheel naar de spuiter gaat (maar mooi is het zeker !!)
Fedmas zei: Vetvet Klik om te vergroten... Dan moet hij nog goed poetsen voordat het geheel naar de spuiter gaat (maar mooi is het zeker !!)
Fall3n bartklaasse 14 januari 2011 #310 deze build is echt zo *censuur* geweldig! cant stop must fap NOWWWWW!!!!
ThomasJS Junior Member 16 januari 2011 #312 Goed bezig, ziet er echt strak uit al Hoeveel gaat dat powdercoat klusje kosten denk je, is nog al wat plaatmateriaal he
Goed bezig, ziet er echt strak uit al Hoeveel gaat dat powdercoat klusje kosten denk je, is nog al wat plaatmateriaal he
D DarthSion New member 19 januari 2011 #313 Small Update @Iedereen Bedankt voor de geweldige reacties. maomanna zei: Als hij klaar is, zal hij zeker je rug slopen zo zwaar dat ie wordt Klik om te vergroten... Het geheel zal waarschijnlijk ter plekke opgebouwd moeten worden . ThomasJS zei: Goed bezig, ziet er echt strak uit al Hoeveel gaat dat powdercoat klusje kosten denk je, is nog al wat plaatmateriaal he Klik om te vergroten... €150,- . Terwijl ik wacht op de poedercoating ben ik verder gegaan met een paar andere dingen die nog gedaan moesten worden. De Touch Electroden afgemaakt. En de ronde plaatjes van de ODD's afgewerkt met Vinyl. Laatst bewerkt: 19 januari 2011
Small Update @Iedereen Bedankt voor de geweldige reacties. maomanna zei: Als hij klaar is, zal hij zeker je rug slopen zo zwaar dat ie wordt Klik om te vergroten... Het geheel zal waarschijnlijk ter plekke opgebouwd moeten worden . ThomasJS zei: Goed bezig, ziet er echt strak uit al Hoeveel gaat dat powdercoat klusje kosten denk je, is nog al wat plaatmateriaal he Klik om te vergroten... €150,- . Terwijl ik wacht op de poedercoating ben ik verder gegaan met een paar andere dingen die nog gedaan moesten worden. De Touch Electroden afgemaakt. En de ronde plaatjes van de ODD's afgewerkt met Vinyl.
D DarthSion New member 21 januari 2011 #314 Mooi zwart is niet lelijk Had het woensdag al terug van de coating, maar vanwege slechte verlichting van buiten heeft het wat langer geduurd om de foto's te maken. ENJOY .
Mooi zwart is niet lelijk Had het woensdag al terug van de coating, maar vanwege slechte verlichting van buiten heeft het wat langer geduurd om de foto's te maken. ENJOY .