dennuzzz Prutser 26 april 2011 #361 dit maakt mijn brakke dinsdag ochtend echt goed!!! hier zat ik echt al heel lang op te wachten, super
dit maakt mijn brakke dinsdag ochtend echt goed!!! hier zat ik echt al heel lang op te wachten, super
animal baars Pannenkoek 26 april 2011 #362 Dit maakt ook de gore koffie hier meer dan goed! Net werk!! Eindelijk weer wat leven in deze build. Ben benieuwd naar de vorderingen van deze week
Dit maakt ook de gore koffie hier meer dan goed! Net werk!! Eindelijk weer wat leven in deze build. Ben benieuwd naar de vorderingen van deze week
chicken New member 26 april 2011 #364 Oeh, deze had ik gemist, blijkbaar. Ik ga hem zeker volgen! Ziet er tot nu toe al heel goed uit!
D DarthSion New member 2 mei 2011 #365 Update Time Again Het is weer tijd voor een update . Ik was niet echt tevreden met de look van de X-TOP mounting plates. So repaint . En die rode snelheidsschakelaars in de dye. Pump setup op de foto. En in de Case.
Update Time Again Het is weer tijd voor een update . Ik was niet echt tevreden met de look van de X-TOP mounting plates. So repaint . En die rode snelheidsschakelaars in de dye. Pump setup op de foto. En in de Case.
MonsterEnergy Formally known as GreenDragon 2 mei 2011 #369 Perfect!... Ik vind alleen die ronde dingen van de pomp een beetje plastic ogen...
mystikal New member 9 juni 2011 #375 Wow, ziet er zeer netjes uit! Ik kijk uit naar je volgende update!
D DarthSion New member 23 juni 2011 #376 Cables, Cables, Cables And more Cables MonsterEnergy zei: Perfect!... Ik vind alleen die ronde dingen van de pomp een beetje plastic ogen... Klik om te vergroten... Het is plastic . En de witte stickers die er op zaten waren helemaal lelijk. Bezig geweest met de bekabeling. Helaas zat ik halverwege zonder sata sleeve dus is het nog even wachten op foto's daarvan. 24Pin-1 PSU-side. 24Pin-1 MB-side. 24Pin-2 PSU-side. Sata Power. SR-2 Additional Power.
Cables, Cables, Cables And more Cables MonsterEnergy zei: Perfect!... Ik vind alleen die ronde dingen van de pomp een beetje plastic ogen... Klik om te vergroten... Het is plastic . En de witte stickers die er op zaten waren helemaal lelijk. Bezig geweest met de bekabeling. Helaas zat ik halverwege zonder sata sleeve dus is het nog even wachten op foto's daarvan. 24Pin-1 PSU-side. 24Pin-1 MB-side. 24Pin-2 PSU-side. Sata Power. SR-2 Additional Power.
H Hyperion Member 24 juni 2011 #378 Idd weer lekker strak is bijna e-pr0n hehe Sent from my LT15i using Tapatalk
D DarthSion New member 7 juli 2011 #379 A little Tease Hier dan de foto van de sata data kabel. En een Teaser voor de update van morgen :016:.
A little Tease Hier dan de foto van de sata data kabel. En een Teaser voor de update van morgen :016:.
maomanna Shoutboxspammer 7 juli 2011 #380 32 foking fans...... wil je ook een privezandstorm ofzo.... :O