Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
en die van Coolfris is ook altijd zalig, enfin toch z'n MM waar hij nog moet aan beginnen
dis is wel leuk ja, jammer dat je maar 1 rad hebt, persoonlijk vind ik dat je vriendin niet moet klagen hoor, zolang ja haar nog genoeg aandacht geeft en genoeg dingen met haar doet
en je moet toch iets hebben voor als zij eens met hun vodden zitten :mrgreen:
Ik heb ze zelf bij Danger Den bestelt bezorgt kosten waren rond 100 dollar, maar dan heb je ook iets unieks in huis en de kwaliteit is er goed de dikte van de behuizing is 1 cm lekker vet dus.
Ik dacht even dat met de uitdrukking "te extreem" bedoelt werd dat ze het wel gaaf vonden , hehe ....
Probeer ik al die jeugdige uitdrukkingen te snappen ..lukt 't nog nie.
Ik dacht even dat met de uitdrukking "te extreem" bedoelt werd dat ze het wel gaaf vonden , hehe ....
Probeer ik al die jeugdige uitdrukkingen te snappen ..lukt 't nog nie.
Ik heb ze zelf bij Danger Den bestelt bezorgt kosten waren rond 100 dollar, maar dan heb je ook iets unieks in huis en de kwaliteit is er goed de dikte van de behuizing is 1 cm lekker vet dus.
ik vond die verzends kosten een beetje te hoog... een x een reserve onderdeel voor een gpu daar moeten bestellen... was nergens anders tekrijgen of ik moest een maand wachten... onderdeel was 8 dollar en de verzendskosten 30
Die nickname is gewoon een geintje, vond dat wel passend als ik dan toch watercooling ga inbouwen :icon_wink:
(en ik ben dus 35 en da's helemaal niet oud :098