• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Danamics LM10 - Metal Liquid Cooling

Ook al zouden ze een dikke CPU gebruiken, ik denk ( weet bijna zeker ) dat het zijn prijs niet goed kan maken. Een budget WC setje zal het beter doen, zoals de XSPC Delta. :icon_cool:

Al is het wel stoer, je kunt zeggen dat je processor door olie gekoelt word... :eusa_doh:
 
De tie wraps liggen al klaar hoor :)
Ik ben trouwens aan het uitkijken naar iets wat zelfs meer steun geeft, ik vind er wel wat op. Ik ga dat ding inderdaad zeker niet zomaar laten hangen lol, zeker niet aangezien ik regelmatig eens naar LANs ga en zo, er kan wel eens iets misgaan tijdens het verplaatsen dan als ik niet oplet. Als je een idee hebt om iets beters dan tie wraps te gebruiken mag je het altijd zeggen :)

Wat is jouw build, je zit op lucht toch?

Toen ik de Rampage X48 had, heb ik de heatsinks verwijderd en gekoeld met
Thermaright blokken (de HR's volgens mij). Op de cpu had ik de IFX-14. Die
zo groot was dat hij steunde tegen de HR koeler van de NB.

Laat maar, dit slaat nergens op, zo groot is de True Copper niet en ook wil je
niet dat je cpu-cooler gaat steunen op de NB :eusa_doh:
 
Haha :)
Ik blijf met mn cpu (qx9650) op lucht nu voorlopig, tot ik overstap naar nehalem.
Voor mn 2x 4870X2 in CF heb ik onlangs veel centjes uitgegeven voor een waterkoeling setup. Build is nog bezig, het is trouwens stilaan tijd om mn build log nog eens bij te werken...
 
De tie wraps liggen al klaar hoor :)
Ik ben trouwens aan het uitkijken naar iets wat zelfs meer steun geeft, ik vind er wel wat op. Ik ga dat ding inderdaad zeker niet zomaar laten hangen lol, zeker niet aangezien ik regelmatig eens naar LANs ga en zo, er kan wel eens iets misgaan tijdens het verplaatsen dan als ik niet oplet. Als je een idee hebt om iets beters dan tie wraps te gebruiken mag je het altijd zeggen :)

mobo plat leggen is en blijft de beste manier
 
Ik denk dat een dikkere cpu niet gebruikt is, omdat ze aangaven dat de gebruikte coolers de warmteafgifte van een QX9770 op 4.0 GHz niet konden bijhouden.

Toch blijft het resultaat jammer, maar we hadden het kunnen verwachten op het moment dat de review zo lang op zich liet wachten.
 
Een reactie van Danamics:

In terms of the review I think it is worth mentioning, that in the last test on page 9 we are actually a whole 9C better in passive cooling than the Thermalright Ultra 120 Extreme, so our goals in terms of passive performance is reached.

Toch nog een lichtpuntje :)
 
nighthawk probeer hem met visdraad aan je kast te hangen (aan 1, 2 of 3 punten) zie je bijna niets van en is stevig
verder zou je ook de schroeven die door de backplate gaat ook langere voor kunnen nemen en ook door je mobo tray heen jassen en daar met een paar moertjes vast kunnen maken (wel vervelend mounten enz) maar daar zie je helemaal niets van ;)
 
nighthawk probeer hem met visdraad aan je kast te hangen (aan 1, 2 of 3 punten) zie je bijna niets van en is stevig
verder zou je ook de schroeven die door de backplate gaat ook langere voor kunnen nemen en ook door je mobo tray heen jassen en daar met een paar moertjes vast kunnen maken (wel vervelend mounten enz) maar daar zie je helemaal niets van ;)

Man man, geniaal gewoon :)
Daar zou ik zelf niet aan gedacht hebben. Ik ga even kijken of mijn oude visbak hier nog staat. En dat van die backplate is zeker ook een goed idee. Misschien doe ik wel de combo, je ziet er toch niks van en het zal toch zeer stevig zijn dan. Thanks!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan